Afgelopen zondag heb ik een OV-fiets gehuurd en ben diezelfde dag de sleutel kwijtgeraakt. Ik had beide sloten op slot gedaan waardoor het niet mogelijk was om de fiets terug te brengen naar de huurlocatie. Ik heb toen gelijk een email gestuurd naar info@ov-fiets.nl om aan te geven dat ik de sleutel was verloren. Sindsdien heb ik nog geen reactie ontvangen en nog drie keer een mail gestuurd met ook daarop geen reacties. Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen.
beantwoord
OV Fietssleutel verloren
Beste antwoord door Daniel
Heb je je email voorzien van het juiste onderwerp zoals hier wordt aagegeven? Houdt er trouwens wel rekening mee dat je extra kosten zult moeten betalen voor de vervanging van de sleutel.
En waarschijnlijk ook voor het ophalen van de fiets op de plek waar je 'm op slot gezet had, want ik neem aan dat NS het nieuwe sleuteltje niet gaat opsturen naar de huurder.
Je kunt verder ook nog telefonisch contact opnemen met de klantenservice hierover, wellicht dat dat beter werkt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.