beantwoord

Ov-sleutel kwijt, zonder reactie

• 14 november 2018
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Hoi,

Ik ben twee dagen geleden mijn ov-sleutel kwijt geraakt. De fiets staat bij mij thuis. Ik heb op twee verschillende nummers gebeld, maar stond lang in de wachtrij waardoor ik zelf uiteindelijk moest ophangen door mijn planning. Ik heb een mail gestuurd naar NS, maar nog geen reactie ontvangen. Ik kan in Mijn NS het contactformulier ook niet vinden om dit op in te vullen. Ondertussen gaan de kosten door, hierdoor ben ik langs het station gegaan voor informatie, maar die verwezen mij weer terug naar de site. Ik vraag het daarom hier maar even, wat moet ik doen?

Groet,

Lizette
icon

Beste antwoord door Miriam NS 14 november 2018, 19:32

Hallo Lizette_p, welkom op onze Community!

Ik heb mijn collega's van OV-Fiets even gesproken en het is van belang dat de fiets wordt ingeleverd op het station. Lukt dat? Als dit geen optie is dan moet de fiets opgehaald worden. Voor zowel de verloren sleutel als het ophalen van de fiets worden kosten in rekening gebracht.

Ik raad je aan om contact op te nemen met mijn collega's via Facebook of Twitter. Eventueel kan ik dit ook voor je doorzetten, maar ik ben niet iedere dag actief op de Community en daardoor kan het wat langer duren.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Lizette_p, welkom op onze Community!

Ik heb mijn collega's van OV-Fiets even gesproken en het is van belang dat de fiets wordt ingeleverd op het station. Lukt dat? Als dit geen optie is dan moet de fiets opgehaald worden. Voor zowel de verloren sleutel als het ophalen van de fiets worden kosten in rekening gebracht.

Ik raad je aan om contact op te nemen met mijn collega's via Facebook of Twitter. Eventueel kan ik dit ook voor je doorzetten, maar ik ben niet iedere dag actief op de Community en daardoor kan het wat langer duren.
Reputatie 7
Badge +2
Wanneer je een email hebt gestuurd naar het algemene email-adres van NS kan er enige tijd overheen gaan voor je antwoord krijgt.
Het beste kun je toch bellen naar de klantenservice. Bel laat in de avond dan is het minder druk. Andere mogelijkheden: twitter of facebook.

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/deur-tot-deurdiensten-verloren-of-gestolen.html

Reageer