Over het OV-fietsslot | NS Community
beantwoord

Over het OV-fietsslot

  • 17 October 2021
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Ik probeerde zojuist mijn ovfiets te ontgrendelen in Delft. Deze fiets had ik vier uur daarvoor afgehaald bij het station in Delft. Maar zo net besloot deze niet meer van slot te komen toen in mijn pas voor het slot hield. Kun u mij vertellen wat ik verkeerd deed?

 

En ben ik nog steeds verantwoordelijk voor deze fiets? Want hij staat nog steeds op locatie maar ik kan hem niet ontgrendelen, dus wat moet ik hiermee? Hij wilde niet meewerken en ik kreeg de fiets bergen heen?

 

Wat moet ik hiermee?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 17 October 2021, 12:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hallo tiaris en welkom bij de NS Community! 

Als ik het goed lees dan staat de rit nog open in het systeem. Indien dit het geval is, ben je nog verantwoordelijk voor de fiets. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met onze Klantenservice om dit te controleren en samen te kijken wat nu het beste is om te doen.  

Ik probeerde zojuist mijn ovfiets te ontgrendelen in Delft. Deze fiets had ik vier uur daarvoor afgehaald bij het station in Delft. Maar zo net besloot deze niet meer van slot te komen toen in mijn pas voor het slot hield. Kun u mij vertellen wat ik verkeerd deed?

192168101.win 100001.dev routerlogin.win

En ben ik nog steeds verantwoordelijk voor deze fiets? Want hij staat nog steeds op locatie maar ik kan hem niet ontgrendelen, dus wat moet ik hiermee? Hij wilde niet meewerken en ik kreeg de fiets bergen heen?

 

Wat moet ik hiermee?

Bedankt

 

Reageer