beantwoord

ovfiets gevonden

  • 27 May 2023
  • 9 reacties
  • 97 Bekeken

Er staat bij mij in de buurt al weken, mogelijk maanden een ov fiets, nummer 17919.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 30 May 2023, 17:22

Bekijk origineel

9 reacties

Hoi FiHo, en welkom op de NS Community.

Dankjewel voor het melden van de eenzame fiets. Kun je mij vertellen waar de fiets precies staat? Dan kan ik er iemand heen sturen.

De fiets staat tegen de muur van Toulonselaan 21 in Dordrecht, in het zijstraatje naar het Oranjepark. 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey FiHo!

Bedankt voor de aanvullende info! De fiets zal snel opgehaald worden.

Reputatie 7
Badge +2

Wat een rare plek trouwens om een OV-fiets achter te laten. Zelfs als het elektronische slot niet meer open zou willen (gaat er nog altijd geen lampje branden bij NS? Dit is de zoveelste melding hier met zo'n slot).

De fiets staat hier letterlijk om de hoek bij het station. In hooguit 5 minuten lopen had de huurder 'm daar heen kunnen brengen en waarschijnlijk 350 euro kunnen besparen.

Er staat een OV fiets bij ons op het conferentiecentrum. Die wordt zeker niet meer opgehaald, omdat de gasten die we hadden reeds uitgecheckt hebben.

Fietsnummer 14562

Locatie: Conferentiecentrum Drakenburg, Dr. A. Schweitzerweg 1, Baarn

Fiets staat bij de hoofdingang.

Reputatie 6
Badge +2

Hi Drakenburg en welkom bij de NS Community, 

Deze fiets wordt op het moment nog wel verhuurd, maar ik zie ook al dat deze locatie erbij is genoteerd. De fiets zal dus zeker opgehaald worden. Bedankt voor de melding!

Deze OVfiets staat al een week op dezelfde gekke plek. Kruising Oostzeedijk - Willem Ruyslaan te Rotterdam. 

 

Dankjewel voor het melden, Zjak! Ik heb de locatie doorgegeven aan mijn collega's met het verzoek om deze fiets te komen ophalen.

Reageer