beantwoord

ovfietsen defect castricum

• 16 juni 2020
  • 5 reacties
  • 229 Bekeken

Ik zie dat er zo’n 30 ovfietsen in Castricum aanwezig zijn, maar dat er de laatset tijd, de helft defect is.

wanneer worden deze gerepareerd?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 24 juni 2020, 12:24

Update: op 3 fietsen na zijn deze inmiddels opgehaald om gerepareerd te worden. Daarna worden ze spoedig teruggebracht naar de stalling te Castricum.

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op dit forum. In principe is het niet de bedoeling om ns in je username te gebruiken dat is voor de NS medewerkers. Station Castricum wordt momenteel behoorlijk verbouwd. Misschien dat het daarmee heeft te maken. In het verleden waren er ook wel problemen met deze locatie omdat de beheerder van de stallingen daar liever de eigen fietsen verhuurde dan de OV-fietsen. Ik ken de beheerder nog uit Beverwijk, toen daar nog een bewaakte fietsenstalling was. Man was toen niet echt klantvriendelijk. In principe zouden de fietsen volgens mij daar ter plekke gerepareerd moeten worden waarom dat niet gebeurd weet ik niet. Misschien dat een moderator een idee heeft?

Goedenavond bertms. Welkom op de NS Community.

Zoals Pingpong aangeeft is het niet toegestaan om "ns” in je username te gebruiker. Ik heb daarom je username iets aangepast.

Momenteel zijn er op Castricum 9 fietsen beschikbaar, 10 verhuurd, wachten er 10 op ophalen (reparatie) en staat er 1 fiets met een verloren sleutel. Ik heb uitgevraagd of er kan worden aangegeven wanneer de 10 te repareren fietsen worden opgehaald. Of hier een concrete datum teruggekoppeld zal worden durf ik niet te zeggen. Zeker als dit te maken heeft met de verbouwing zoals Pingpong aangeeft.

Interessante anekdote Pingpong. De stalling staat als 'eigen beheer’ geregistreerd dus ik neem aan dat de betreffende beheerder niet meer werkzaam is op Castricum(?). Er staat geen unit-leider vermeld in ieder geval.

Nee hoor geen anekdote gewoon goed geheugen

https://community.ns.nl/ov-fiets-48/castricum-26980

Update: Nog geen reactie van de stalling mogen krijgen.

Update: op 3 fietsen na zijn deze inmiddels opgehaald om gerepareerd te worden. Daarna worden ze spoedig teruggebracht naar de stalling te Castricum.

Reageer