beantwoord

Parkeren station Deurne

• 22 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Om o.a. de overvolle autoparkeerplaatsen op station Deurne te vermijden wil ik een ebike aanschaffen en op die manier heen en weer gaan reizen tussen huis en station (~17km). Echter, de wachtlijst voor de fietskluizen op station Deurne is erg lang! Een ebike los in de rekken plaatsen is wat mij betreft geen optie. Is het geen goed idee om meer fietskluizen te gaan plaatsen op dit station, zodat de overvolle parkeerplaatsen ontlast worden, NS???

icon

Beste antwoord door Emma NS 20 november 2019, 15:38

Ik heb deze tip doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Mogelijk kunnen mijn collega's de tip meenemen bij eventuele veranderingen op het station. Helaas kan ik niks zeggen over hoe lang dit duurt en wanneer er actie wordt ondernomen. 

Ik sluit bij deze dit topic. 

Bekijk origineel

2 reacties

Beste miriammairim, welkom bij onze Community!

Ja, dat klopt. De wachtlijsten zijn door heel het land best wel lang. Het is een beetje wie eerst komt eerst maalt wanneer het gaat om onze fietskluizen. Mijn dienst zit er bijna op, ik ga morgen even voor je bellen en vragen of wij hier iets aan kunnen doen.

Ik heb deze tip doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Mogelijk kunnen mijn collega's de tip meenemen bij eventuele veranderingen op het station. Helaas kan ik niks zeggen over hoe lang dit duurt en wanneer er actie wordt ondernomen. 

Ik sluit bij deze dit topic. 

Reageer