Helaas heb ik een erg slechte ervaring met de NS-fiets. Ik heb de fiets geleend en netjes terug geplaatst. De NS kan de fiets niet meer vinden en heeft mij er van beschuldigd deze te hebben gestolen. Ik heb geen brief of telefoontje gekregen alleen mails in mijn spambox en zonder pardon vreselijk veel geld afgeschreven. Dit grapje heeft me mee dan 500 euro gekost en niemand die me wil helpen. Verder dan 'dit is eenmaal de procedure' kwam ik niet. Mijn collega heeft dit ook mee gemaakt. Het is misselijkmakend, frustrerend en enorm oneerlijk.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.