beantwoord

Persoonlijke ov - NS OV Fiets deur aan deur

• 18 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Tijdens het proberen van het aanmaken van een abonnement voor de NS deur aan deur OV Fiets, krijg ik een error op het laatste scherm waar het aangeeft dat ik geen persoonlijke OV zou hebben, terwijl ik de nummer ervan wel juist en 10x checken heb ingevoerd.

Ik zit het nu al een tijdje te proberen maar ik kom er niet om heen. Hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 18 augustus 2017, 14:08

Welkom op het NS Serviceforum, NS_kan-beter! :)

Wat spijtig om te lezen dat je kaartnumm.er niet herkent wordt door het systeem. Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via 030-7515155 of via Facebook / Twitter. Ik hoop dat het probleem via onze klantenservice opgelost kan worden.
Bekijk origineel

2 reacties

Wat spijtig om te lezen dat je kaartnumm.er niet herkent wordt door het systeem. Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via 030-7515155 of via Facebook / Twitter. Ik hoop dat het probleem via onze klantenservice opgelost kan worden.

Bedankt voor het reageren op mijn bericht. Ik zal in de loop van de week nog contact nemen met de NS klanten service om te kijken hoe dit opgelost kan worden.

Reageer