beantwoord

Pincode voor OV-fiets kluis

• 26 januari 2017
  • 5 reacties
  • 389 Bekeken

Ik wil een OV-fiets huren uit een kluis. Volgens de beschrijving op de website van de desbetreffende huurlocatie (http://www.ov-fiets.nl/huurlocaties?locatie=vroomshoop&POST_AUTOCOMPLETE=%2Fhuurlocaties.xml) heb ik hiervoor een pincode nodig. Maar ik heb geen pincode voor de OV-fiets. Hoe kan ik dan een fiets uit een kluis gebruiken?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 januari 2017, 17:04

Hallo Peter, en welkom op het NS Serviceforum.

Terechte vraag die je stelt, het is op de website niet helemaal goed aangegeven. De melding op de site klopt niet meer, ik heb reeds gevraagd om dit aan te passen. Je kunt jouw OVchipkaart aanbieden aan de scanner, hier krijg je twee keuzes: 'Fiets huren' en 'Fiets ophalen'. Jij kan in dit geval kiezen voor 'Fiets huren' en daar een fiets uit de kluis meenemen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo Peter, en welkom op het NS Serviceforum.

Terechte vraag die je stelt, het is op de website niet helemaal goed aangegeven. De melding op de site klopt niet meer, ik heb reeds gevraagd om dit aan te passen. Je kunt jouw OVchipkaart aanbieden aan de scanner, hier krijg je twee keuzes: 'Fiets huren' en 'Fiets ophalen'. Jij kan in dit geval kiezen voor 'Fiets huren' en daar een fiets uit de kluis meenemen.
Dank Thomas.

Ik hoef dus nergens eerst te registreren en mijn ov-chipkaart is er geschikt voor?
Reputatie 7
Uiteraard heb je hiervoor een OVfiets-abonnement voor nodig. Deze kun je hier bestellen.
Uiteraard heb ik een OV-fiets abonnement. Nou, ik ga er maar vanuit dat die werkt.
Fijn! Succes, Peter 🙂

Reageer