beantwoord

Prijs jaarabonnement fietsenstalling

• 18 november 2017
  • 5 reacties
  • 352 Bekeken

Overal wordt aangegeven dat de prijs van een jaarabonnement voor de fietsenstalling Utrecht Stationsplein 55 euro is. Als ik dit abonnement online wil afsluiten wordt echter aangegeven dat de prijs 75 euro is. Hie zit dit?
icon

Beste antwoord door Richaaaard 18 november 2017, 17:13

Volgens mij was dit een actietarief. Dit is ook hier te lezen. Als u de Q&A download ziet u de actieprijs en de normale prijs. Er staat beschreven: Een jaarabonnement Fiets voor de Stationsplein stalling koopt u tijdelijk voor het actietarief van € 55. Het standaard tarief
is € 75.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Volgens mij was dit een actietarief. Dit is ook hier te lezen. Als u de Q&A download ziet u de actieprijs en de normale prijs. Er staat beschreven: Een jaarabonnement Fiets voor de Stationsplein stalling koopt u tijdelijk voor het actietarief van € 55. Het standaard tarief
is € 75.
Zover was ik ook Richard. De site geeft dus nog steeds een actietarief aan van 55 euro. Ik zie nergens dat dit tarief niet meer geldt. Maar als ik een abonnement wil afsluiten blijkt dat ineens het standaard tarief wordt gerekend.
Goedenavond Rien22 en welkom op het NS Serviceforum!

Het klopt inderdaad wat Richaaaard aangeeft, dit was een actie die liep tot en met 31 oktober. Vanaf 1 november is het abonnement verkrijgbaar voor de standaard prijs. Ik ben er even voor je ingedoken en merk inderdaad dat deze fietsenstalling nog niet tussen het lijstje 'Bijzondere Tarieven' staat, gezien het nu afwijkt van de standaard prijs van €55. Ik ga hier achteraan om dit te laten wijzigen.
Bedankt voor de info Stijn. Jammer dat ik als klant hierdoor misleid wordt. Een kortingscode lijkt mij hier wel op zijn plaats.
Badge +3
En als de eerste 24 uur daar gratis is, dan misschien ook bij stallingen die in het weekend gesloten zijn die dagen niet berekenen? je kunt immers niet bij je fiets maar de teller loopt wel door...

Reageer