beantwoord

Probleem met fiets stallen (Bilthoven)

• 25 februari 2019
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,

Sinds ik een nieuwe ov chipkaart heb (nu net ongeveer 2 maandjes) heb ik problemen met het binnenkomen van de fietsenstalling in Bilthoven. Ik parkeer mijn fiets daar dagelijks en nog nooit eerder deze problemen ervaren. Als ik in de ochtend aan kom, dan kom ik altijd binnen. Maar als ik in de middag/avond mijn fiets weer op ga halen wordt bijna altijd de toegang geweigerd. Een enkele keer doet ie het ineens wel zonder problemen. Weet iemand wat er aan de hand is en waar ik moet zijn met dit probleem? Ik vind de site heel vaag.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Maya
icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 maart 2019, 15:50

Update: Het is enigszins onduidelijk hoe, maar de problemen die Mayax ervaarde lijken volledig te zijn opgelost. Alle transacties bij de fietsenstalling werken momenteel naar behoren. Mogelijk dat er tegelijkertijd toevallig een andere storing gaande was die nu is opgelost.Mochten er toch nog problemen zijn, dan zal Mayax opnieuw contact op nemen.
Bekijk origineel

4 reacties

Update: Het is enigszins onduidelijk hoe, maar de problemen die Mayax ervaarde lijken volledig te zijn opgelost. Alle transacties bij de fietsenstalling werken momenteel naar behoren. Mogelijk dat er tegelijkertijd toevallig een andere storing gaande was die nu is opgelost.Mochten er toch nog problemen zijn, dan zal Mayax opnieuw contact op nemen.
Update: Ik ben momenteel nog in gesprek met Mayax.
Update: Ik ben via een privégesprek in overleg met Mayax om het probleem op te lossen.
Goedemiddag Mayax en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend om te lezen dat je deze problemen ervaart bij deze stalling! Ik durf zelf niet te zeggen wat er precies aan de hand is, maar ik wil graag even mee kijken! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en OV-chipkaartnummer? Dan kan ik namelijk even mee kijken met je transacties om te zien wat er precies aan de hand is. Eventueel teveel in rekening gebrachte kosten zou ik dan ook meteen kunnen corrigeren.

Reageer