beantwoord

Problemen met OV-fiets

• 29 mei 2020
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo. Ik heb gisteren een fiets gehuurd in Haarlem. 'S Avonds liet ik hem achter op station Rijswijk bij den Haag. Ik ging door de poort en scande mijn OV-chip. Ik zette de fiets terug op het rek. Na het verlaten van het OV-fiets punt is de fiets in de applicatie zichtbaar als actief gehuurd. Ze hebben geen geld van de kaart of van de bankrekening gehaald. Wat moeten we doen? Ik ben bang dat ze extra kosten in rekening brengen.

icon

Beste antwoord door MoDe 29 mei 2020, 13:02

U krijgt sowieso extra kosten, omdat de fiets op een ander punt heeft ingeleverd van waar u hem heeft gehuurd. Dit kost €10 extra.

Neem contact op met de klantenservice om te kijken of uw fietsrit correct is afgesloten. Voor de huurkosten en extra kosten ontvangt een factuur. De kosten worden via automatische incasso afgeschreven.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

U krijgt sowieso extra kosten, omdat de fiets op een ander punt heeft ingeleverd van waar u hem heeft gehuurd. Dit kost €10 extra.

Neem contact op met de klantenservice om te kijken of uw fietsrit correct is afgesloten. Voor de huurkosten en extra kosten ontvangt een factuur. De kosten worden via automatische incasso afgeschreven.

Hallo przydziu1978 en welkom bij de NS Community. 

De kosten voor OV-fiets worden niet afgeschreven van het saldo voor je kaart maar worden geïncasseerd van je bankrekening, eens per maand. Onze Klantenservice kan, zoals MoDe je helpen met het inzien of je fiets goed is ingeleverd. 

Reageer