Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Je OV-fiets reizen zouden zichtbaar moeten zijn in Mijn NS bij Reishistorie (deur tot deur) als je geen NS Flex hebt.
Krijg je daar een melding over 'ov-chipkaart toevoegen' dan klik even op Producten en dan weer terug naar deur tot deur, is een bekende bug bij sommige mensen.
En je krijgt inderdaad een mail als je de fiets langer dan 3 dagen in 'bezit' hebt, want bij langer dan 72 uur kost dat per dag €5 extra!
Bekijk origineel
Je OV-fiets reizen zouden zichtbaar moeten zijn in Mijn NS bij Reishistorie (deur tot deur) als je geen NS Flex hebt.
Krijg je daar een melding over 'ov-chipkaart toevoegen' dan klik even op Producten en dan weer terug naar deur tot deur, is een bekende bug bij sommige mensen.
En je krijgt inderdaad een mail als je de fiets langer dan 3 dagen in 'bezit' hebt, want bij langer dan 72 uur kost dat per dag €5 extra!