beantwoord

reishistorie ov-fiets inzien

• 20 december 2018
  • 1 reactie
  • 751 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Is het mogelijk om je reishistorie van het huren van een ov-fiets in te zien? Ik zie meerdere topics van mensen die de fiets hebben teruggebracht terwijl dat niet goed geregistreerd blijkt te zijn. Dat wil ik voorkomen door zelf te checken of het terugbrengen goed is geregistreerd. Om te voorkomen dat ik ongemerkt te veel betaal terwijl de fiets allang is teruggebracht. En krijg je altijd een mail als je je fiets langer dan 3 dagen in je bezit houdt ?
icon

Beste antwoord door Robert B 20 december 2018, 20:44

Welkom bij de NS Community!

Je OV-fiets reizen zouden zichtbaar moeten zijn in Mijn NS bij Reishistorie (deur tot deur) als je geen NS Flex hebt.

Krijg je daar een melding over 'ov-chipkaart toevoegen' dan klik even op Producten en dan weer terug naar deur tot deur, is een bekende bug bij sommige mensen.

En je krijgt inderdaad een mail als je de fiets langer dan 3 dagen in 'bezit' hebt, want bij langer dan 72 uur kost dat per dag €5 extra!
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Je OV-fiets reizen zouden zichtbaar moeten zijn in Mijn NS bij Reishistorie (deur tot deur) als je geen NS Flex hebt.

Krijg je daar een melding over 'ov-chipkaart toevoegen' dan klik even op Producten en dan weer terug naar deur tot deur, is een bekende bug bij sommige mensen.

En je krijgt inderdaad een mail als je de fiets langer dan 3 dagen in 'bezit' hebt, want bij langer dan 72 uur kost dat per dag €5 extra!

Reageer