Beste antwoord door Chiel NS
Dag Ellen Verburgt, welkom op het NS Serviceforum.
Ik heb even contact gezocht met onze afdeling OV-fiets. Die geven aan dat er in sommige gevallen inderdaad iets vertraging zit in het terugstorten van de kosten, maar het inmiddels wel binnen zou moeten zijn. Als het echt nog niet binnen is, wil ik je aanraden even contact op te nemen met onze NS-fiets afdeling. Dit kan op 030-7515155, 2-3 in het keuzemenu, of op Twitter en Facebook. Ik hoop dat ze snel een oplossing voor je kunnen bieden.
Bekijk origineel
Ik heb even contact gezocht met onze afdeling OV-fiets. Die geven aan dat er in sommige gevallen inderdaad iets vertraging zit in het terugstorten van de kosten, maar het inmiddels wel binnen zou moeten zijn. Als het echt nog niet binnen is, wil ik je aanraden even contact op te nemen met onze NS-fiets afdeling. Dit kan op 030-7515155, 2-3 in het keuzemenu, of op Twitter en Facebook. Ik hoop dat ze snel een oplossing voor je kunnen bieden.