beantwoord

Restitutie abonnementskosten

• 30 januari 2018
  • 12 reacties
  • 168 Bekeken

Ik heb op 20-12-2017 bericht gehad van NS dat ik mijn abonnementskosten voor de fietsenstalling in Maastricht terug zou ontvangen, maar ik heb helaas nog niets ontvangen.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 30 januari 2018, 13:04

Goedemiddag petrapepers, welkom op het NS Serviceforum!

Heel vervelend dat je je geld nog niet terug hebt, kan me goed voorstellen dat je daar nu contact over opneemt. Heb je hiervoor al contact gehad met onze OV-fiets afdeling? Dat kan telefonisch op 0307515155, of je kan ons een berichtje sturen op Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

12 reacties

Goedemiddag petrapepers, welkom op het NS Serviceforum!

Heel vervelend dat je je geld nog niet terug hebt, kan me goed voorstellen dat je daar nu contact over opneemt. Heb je hiervoor al contact gehad met onze OV-fiets afdeling? Dat kan telefonisch op 0307515155, of je kan ons een berichtje sturen op Facebook of Twitter.
ik heb al met diverse afdelingen contact gehad en ook al een toezegging van dhr. of mw. Blank van de klantenservice dat er betaald zou worden, maar tot op heden geen geld ontvangen.
Ik heb de sticker en het abonnementskaartje al opgestuurd omdat dat nog handmatig geregeld was in de ns stalling in maastricht
Ik kan helaas niet in de OV-Fiets database, dus je zal even via Facebook Messenger (indien mogelijk) contact moeten zoeken. Wanneer heb je de toezegging van dhr. of mv. Blank gekregen? Het kan tot maximaal 3 weken duren voordat een restitutie op een rekening gestort is.
Sorry maar ik heb al eindeloos gebeld, en ben niet van plan dat nogmaals te doen.
De toezegging incl. Excuses is van 20-12-2017
Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Zou je daarin NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer, IBAN en de hoogte van de toegezegde compensatie willen vermelden? Dan ga ik op onderzoek uit.
Ik heb een relatienummer, heb je daar iets aan?
Ik wil die gegevens wel doorsturen maar het abonnement staat niet op mijn ov chipkaart en kon daarom niet gevonden worden.
Ik heb mijn sticker en nummer destijds opgestuurd.
Bedankt voor de gegevens in het privébericht. Ik ga op onderzoek uit.
De restitutie is inmiddels overgemaakt en ook bij TS binnen.
Klaas-Jan,
Ik had het al gezien en je al via een PB bedankt.
Nogmaals, hartelijk bedankt voor de genomen moeite.
Wat is TS?
Wat is TS?

Topicstarter 😳

Reageer