beantwoord

Restitutie wegens omschakeling naar nieuw betaalsysteem OV-fiets

  • 17 maart 2017
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Beste lezer, vandaag ontving ik een forse ov-fiets factuur. Onlangs ontving ik een bericht dat vanwege de omschakeling naar een nieuw betalingssysteem van OV-fiets er sprake zou zijn van gratis ritten/restitutie. Graag zou ik hiervan gebruik willen maken, hoe kan ik dat doen?
mvg
icon

Beste antwoord door Thom 17 maart 2017, 14:37

Er is bericht gestuurd naar die veelgebruikers van OV-fiets die benadeeld werden door het systeem dat het abonnement goedkoper werd maar de dagelijkse huur duurder. Het ging hierbij om drie gratis ritten. Het werd verstrekt als een gebaar. Als u daar geen bericht over gekregen heeft, kan het zijn dat u in het verleden niet aan die norm voldeed. U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, optie twee en dan drie, dan zit u meteen bij OV-fiets. 030 7515155. Ze zijn er 24/7.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is bericht gestuurd naar die veelgebruikers van OV-fiets die benadeeld werden door het systeem dat het abonnement goedkoper werd maar de dagelijkse huur duurder. Het ging hierbij om drie gratis ritten. Het werd verstrekt als een gebaar. Als u daar geen bericht over gekregen heeft, kan het zijn dat u in het verleden niet aan die norm voldeed. U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, optie twee en dan drie, dan zit u meteen bij OV-fiets. 030 7515155. Ze zijn er 24/7.
Ik adviseer je ook om even met oNS te bellen jairzinho73 en in het keuzemenu de optie 'OV-Fiets' te kiezen. Dan krijg je een collega aan de lijn die specialist is op dit gebied. Daarnaast heet ik je welkom op dit forum en schroom niet om in de toekomst ook vragen te stellen. Laat je de uitkomt even aan ons weten?

Reageer