Ik Heb aan een van de medewerkers gevraagd of ik mijn fiets op een andere locatie kon inleveren, waarop zijn antwoord was dat het kon. Alleen heeft mij niet verder geïnformeerd dat het mij wel €10 extra zou kosten. Ik heb nu al meerdere malen de fiets ergens anders terug gebracht. En kwam er gister dus zelf achter toen ik online iets opzocht. Ik vind het wel super vervelend dat dit is gebeurd, en ben ook niet bereid om voor de slechte info, kosten te betalen. Kunnen jullie mij helpen dit recht te trekken.
Mvg
Beste antwoord door Robert B
Het staat in de Productvoorwaarden die je gelezen en geaccepteerd moet hebben voordat je een OV-fiets abonnement 'koopt'.
De reden is dat (in dit geval CP&A) de fiets moet terugbrengen naar de locatie waar die hoort volgens het systeem.
De info/voorwaarden niet lezen en daarom geld terug vragen gaat het niet worden, net als wanneer NS medewerkers zeggen "neem maar een taxi" en je vervolgens € 650 kwijt bent voor een ritje Groningen - Maastricht (slecht voorbeeld, maar men zegt van alles...)
Hoe dan ook, een fiets inleveren op een andere locatie kán gewoon, dus daar is geen woord aan gelogen door degene die dat zei.
Bekijk origineel
De reden is dat (in dit geval CP&A) de fiets moet terugbrengen naar de locatie waar die hoort volgens het systeem.
De info/voorwaarden niet lezen en daarom geld terug vragen gaat het niet worden, net als wanneer NS medewerkers zeggen "neem maar een taxi" en je vervolgens € 650 kwijt bent voor een ritje Groningen - Maastricht (slecht voorbeeld, maar men zegt van alles...)
Hoe dan ook, een fiets inleveren op een andere locatie kán gewoon, dus daar is geen woord aan gelogen door degene die dat zei.