vraag

Sleutelhanger scannen bij huren OV-fiets

  • 17 februari 2021
  • 32 reacties
  • 677 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Vanochtend was er een allervriendelijkste medewerker in de stalling aanwezig. Toen ik met de fiets naar buiten wilde, werd er na het scannen van m'n OV-chipkaart weer om de sleutelhanger gevraagd. Ik vroeg de medewerker of hij dit probleem herkende. Hij gaf aan dat hij met z'n beheerderspas precies hetzelfde heeft. Het blijft apart, ik kan er geen enkele logica of regelmaat in ontdekken.

Dat een beheerderspas dit zelfs heeft vind ik opmerkelijk! Ik heb gevraagd om een terugkoppeling en direct dit erbij aangegeven. Bedankt voor de updates, mrfreeze!

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan :slight_smile:  't Is ook geen enorm probleem, 't is gewoon irritant. Het gebeurt in ongeveer de helft van de keren. Als ik andere OV-fietsgebruikers tegenkom vraag ik ze tegenwoordig of ze hier ook last van hebben en echt iedereen ervaart dit probleem. Waarschijnlijk komen er niet heel veel meldingen over, omdat het meestal de tweede of derde poging wel lukt, maar ik ben dan weer zo'n idioot die nieuwsgierig is en het liefst precies wil weten hoe zoiets komt :wink:

Ik verneem dat het sinds dinsdagopgelost zou moeten zijn door de IT-afdeling. Ik verneem het graag van jullie!

Reputatie 7
Badge +3

Helaas ...

Zowel de “Toegang geweigerd” als de “Scan sleutelhanger”-meldingen blijven nog steeds bijna dagelijks komen. 

Potverdorie! Ik ga dit gelijk terugkoppelen! Excuus dat ik dit niet eerder heb kunnen doen. Ik had helaas corona.

Reageer