beantwoord

Sleutelkastje kapot

• 19 november 2018
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Afgelopen vrijdagochtend heb ik een ov-fiets gehuurd in Cuijk, dit ging via een sleutelkastje. Toen ik de opgelichte sleutel moest pakken uit het kastje, zat deze vast en kwam er niet uit. Nadat de tijd die je krijgt om de sleutel te pakken op was, ging het kastje dicht en stond er dat ik de fiets kon pakken. Hierna deed ik het nog een keer en dit keer kwam er een andere sleutel los, waardoor ik toch een fiets kon pakken. Deze fiets heb ik dezelfde middag nog ingeleverd. Nu kreeg ik zojuist een mailtje waarin staat dat ik al 3 dagen een ov-fiets in m'n bezit heb en dat het tarief omhoog gaat, dit moet dus over de fiets gaan die nog in het hok staat, waarvan de sleutel vast zit in het kastje. Ik kom er via de telefoon niet doorheen dus ik hoop op deze manier een oplossing te krijgen.
icon

Beste antwoord door MoDe 19 november 2018, 15:09

Je moet hiervoor echt contact opnemen met de klantenservice van NS. Facebook en twitter werken vaak sneller, telefonisch kun je het beste laat in de avond bellen.

Mocht je in de toekomst weer zoiets hebben, dan zou ik het betreffende kluisje openen en daarna direct intoetsen dat je de fiets terugbrengt. Er wordt dan niets extra in rekening gebracht als je direct daarna een andere fiets gaat lenen. Dit kan alleen als de sleutel niet nodig hebt om een poortje en/of kluisje te openen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +1
Je moet hiervoor echt contact opnemen met de klantenservice van NS. Facebook en twitter werken vaak sneller, telefonisch kun je het beste laat in de avond bellen.

Mocht je in de toekomst weer zoiets hebben, dan zou ik het betreffende kluisje openen en daarna direct intoetsen dat je de fiets terugbrengt. Er wordt dan niets extra in rekening gebracht als je direct daarna een andere fiets gaat lenen. Dit kan alleen als de sleutel niet nodig hebt om een poortje en/of kluisje te openen.

Reageer