beantwoord

slot ov fiets

• 26 mei 2018
  • 3 reacties
  • 569 Bekeken

het slot van mijn ov fiets werkte niet, dus ik kon hem niet inleveren.
De beheerster van het stalling in Oss liet me weten, dat ik de fiets kon inleveren en kon laten weten dat hij defect was.
Nu krijg ik bericht van de NS dat hij niet ingeleverd is.
hoe kan ik aantonen dat het wel zo is?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 mei 2018, 17:22

Hallo Kathinka en welkom bij de NS Community.

Wat vervelend dat jouw OV-fiets slot niet werkte. Je kunt in dit soort problemen het beste overleggen met onze OV-fiets afdeling. Zij zijn te bereiken via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch via tel. 030 7515155 (optie 2-3). Geef hierbij aan wanneer je de fiets hebt ingeleverd en dat er nu extra kosten zijn geïnd. Daar kan gekeken worden naar de opties. Laat je ons weten wat er uit dit contact is gekomen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Kathinka en welkom bij de NS Community.

Wat vervelend dat jouw OV-fiets slot niet werkte. Je kunt in dit soort problemen het beste overleggen met onze OV-fiets afdeling. Zij zijn te bereiken via Social Media (Twitter/Facebook) of telefonisch via tel. 030 7515155 (optie 2-3). Geef hierbij aan wanneer je de fiets hebt ingeleverd en dat er nu extra kosten zijn geïnd. Daar kan gekeken worden naar de opties. Laat je ons weten wat er uit dit contact is gekomen?
Ik heb 3x het tel nr geprobeerd te bellen. eindelijk is het vandaag gelukt.
Maar goed ook, want inmiddels kreeg ik van de NS bericht dat ze mij € 250,= in rekening gaan brengen.
Imand van de Klantenservice heeft laten weten dat ze ervan uit gaat dat mijn verhaal klopt en dat de fiets is ingeleverd.
de hele zaak heeft veel stress gekost.
ik raad iedereen aan om bij het lenen van een fiets goed te kijken of het slot werkt, want anders kan je hem niet terug inleveren.
Imand vroeg of ik klantenservice had gebeld.
Ja, maar ik kreeg geen contact.
Wat een nare ervaring Kathinka, maar wel fijn dat het nu opgelost is. Ik ben blij dat je hier nog even terugkoppeling geeft, want voor meelezers is het denk ik nuttig dat ze (inderdaad) even goed het slot moeten controleren. Hopelijk was dit een incident en overkomt dit je niet nog een keer in de toekomst.

Reageer