beantwoord

Stalling OV fiets Bilthoven

• 11 juni 2020
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Ik wou zojuist de OV fiets die ik vandaag heb gebruikt stallen in Bilthoven, maar het apparaat gaf aan dat de stalling vol was en dat er geen fietsen meer bij kunnen.

Nu heb ik de fiets daar dus gelaten en de sleutel mee genomen, aangezien er geen depot was om deze achter te laten.

Vind het wel vreemd dat ik mijn fiets daar niet meer kan stallen, aangezien ik hem vanmorgen op dezelfde plek heb opgehaald. 

Wat kan ik nu het best doen?

icon

Beste antwoord door Rueben NS 11 juni 2020, 18:29

Dag Janinew1506 en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je je fiets niet kon inleveren! Ik wil je allereerst verzoeken om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan even met je meekijken en vertellen wat je het beste kan doen. 

Ik heb nu niet de gegevens voor mij, maar mijn collega kan de rit gewoon afsluiten en er zal waarschijnlijk gevraagd worden om de sleutel per post naar ons op te sturen. Laat je weten hoe het je is verlopen Janinew1506?

Bekijk origineel

5 reacties

Ik wou zojuist de OV fiets die ik vandaag heb gebruikt stallen in Bilthoven, maar het apparaat gaf aan dat de stalling vol was en dat er geen fietsen meer bij kunnen.

Nu heb ik de fiets daar dus gelaten en de sleutel mee genomen, aangezien er geen depot was om deze achter te laten.

Vind het wel vreemd dat ik mijn fiets daar niet meer kan stallen, aangezien ik hem vanmorgen op dezelfde plek heb opgehaald. 

Ik denk dat uw plaats is ingepikt door iemand die bijvoorbeeld van Utrecht naar Bilthoven is gegaan, geen zin had om terug te fietsen en de fiets dus in een kluis in Bilthoven heeft gedropt. Ik heb mij er eerlijk gezegd over verbaasd dat er in de afgelopen jaren nog niet eerder een dergelijk topic is geplaatst.

Op de site van www.ov-fiets.nl staat dit als oplossing

Sluit de deur van de betreffende kluis en begin opnieuw met de inleverprocedure. Mochten er geen andere kluizen beschikbaar zijn, zet dan de fiets op slot in het rek naast de OV-fietskluizen en doe de sleutel in de dropbox. Neem daarna contact op met NS Klantenservice om aan te geven waar je de OV-fiets achter hebt gelaten en de verhuring te stoppen. 

Naar ik begrijp was er geen dropbox. Ik denk dat u het beste even contact op kan nemen met de klantenservice.

Ik denk dat uw plaats is ingepikt door iemand die bijvoorbeeld van Utrecht naar Bilthoven is gegaan, geen zin had om terug te fietsen en de fiets dus in een kluis in Bilthoven heeft gedropt. Ik heb mij er eerlijk gezegd over verbaasd dat er in de afgelopen jaren nog niet eerder een dergelijk topic is geplaatst. Nu de oplossing van het probleem wordt natuurlijk wel wat lastiger. Ik zou het eerlijk gezegd ook zo snel niet weten. Ik hoop dat de moderator van dienst dit topic snel oppakt.De fiets staat nu dus op slot ergens bij de kluizen neem ik aan. 

Dat zou inderdaad maar zo eens kunnen.

Ik heb de fiets inderdaad op slot en binnen de hekken bij de andere fietsen neer gezet. 

Beste Janinew1506. ik heb mijn antwoord iets aangepast

Dag Janinew1506 en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je je fiets niet kon inleveren! Ik wil je allereerst verzoeken om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan even met je meekijken en vertellen wat je het beste kan doen. 

Ik heb nu niet de gegevens voor mij, maar mijn collega kan de rit gewoon afsluiten en er zal waarschijnlijk gevraagd worden om de sleutel per post naar ons op te sturen. Laat je weten hoe het je is verlopen Janinew1506?

Badge +3

Bij OV-fietskluizen zal er inderdaad geen blauwe dropbox zijn, dan zal je via de klantenservice de rit moeten laten beëindigen en de sleutel op een stuk karton plakken en opsturen ben ik bang..

Hoop gedoe, zijn ook wel andere topics over maar heb die niet bij de hand.

Reageer