beantwoord

Storing bij ns fietsen Veenendaal-de klomp

• 24 juli 2019
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Het is op station Veenendaal de klomp niet mogelijk om en fiets te huren (terwijl het hokje helemaal vol staat).
In het hok is het vakje waar de sleutels in zitten vast en hij reageert ook niet op mijn OV kaart. Overigens is hij ook aan het piepen.

Ik heb mijn eigen "geen fiets probleem" al opgelost, maar hopelijk kunnen jullie dit probleem voor andere mensen oplossen.
icon

Beste antwoord door Danny NS 24 juli 2019, 21:59

Hoi Iefkees,

Hmm, het lijkt erop dat deze verhuur locatie in storing is. Ik ga hier een melding voor aanmaken, een monteur zal hier dan een kijkje gaan nemen morgen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Iefkees,

Hmm, het lijkt erop dat deze verhuur locatie in storing is. Ik ga hier een melding voor aanmaken, een monteur zal hier dan een kijkje gaan nemen morgen.
Badge +3
De caroussel (locatie) met 24(?) fietsen is volgens mij onlangs verplaatst naar de bussenkant, en volgens mijn info (tijdje geleden alweer) zouden er twee komen, dus 48 (of 50?) fietsen.

Overigens is https://ovfietsbeschikbaar.nl/locatie/klp001 nu (weer) live, en is er maar liefst 1 fiets nog... en die kan ook zomaar defect zijn natuurlijk.

Reageer