Ik heb inmiddels al een aantal keer naar de klanten service gebeld maar kreeg steeds te horen dat er lange wachttijden zijn.
Vanavond heb ik een ov fiets gehuurd bij station Purmerend, bij het terugbrengen kon ik de fietsbox niet meer openen. Andere keren ging dit zonder problemen maar nu stond er dat mijn pas ongeldig was. Heb het nog eens geprobeerd na opladen van mijn kaart maar zonder effect. Op de site las ik dat ik in dit geval de fiets op slot moest zetten en de sleutel in het daarvoor bestemde kastje moest doen. Dit heb ik dus gedaan, maar kon jullie hierna niet bereiken vandaar dit bericht.
Wat is nu de bedoeling? of is alles nu in orde nu jullie op de hoogte zijn?
mvg,
N Schravemade
Beste antwoord door Denice NS
Update: Inmiddels heb ik via een privébericht enkele gegevens ontvangen. De fietsrit is inmiddels afgesloten :)
Voor de meelezers:
Mocht je om wat voor reden dan ook de OV-fiets rit niet kunnen afsluiten maar je hebt de fiets wel ingeleverd neem dan even contact op met onze Klantenservice. De rit zal dan voor je worden afgesloten en je ontvangt verdere instructies wat te doen met de fiets en de sleutel
.
Bekijk origineel
Voor de meelezers:
Mocht je om wat voor reden dan ook de OV-fiets rit niet kunnen afsluiten maar je hebt de fiets wel ingeleverd neem dan even contact op met onze Klantenservice. De rit zal dan voor je worden afgesloten en je ontvangt verdere instructies wat te doen met de fiets en de sleutel