beantwoord

Storing OV fiets systeem. Terugzetten niet mogelijk in Heemstede Aardenhout

• 20 April 2021
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Vandaag maakte ik voor het eerst van mijn leven gebruik van de OV-Fiets. Het ophalen in Heemstede Aerdenhout verliep probleemloos, maar bij het retourneren ging het mis. Er stond een meneer bij de sleuteltjes automaat, die graag een fiets wilde huren, maar hij constateerde dat het systeem geen stroom had en dus niet naar behoren werkte. Wel stond er van de klepjes naar de bovenste rij sleutels wagenwijd open. Verder niets dat hielp om de acties te volbrengen. De beheerder van de stalling toonde geen bereidheid om hier een oplossing te bieden, of was daartoe niet in staat. Omdat de eerdergenoemde meneer dringend een fiets nodig had en omdat ik nodig mijn trein moest halen, kwamen we overeen dat hij "mijn" huurfiets zou overnemen. Zie bijgaande foto's van het betreffende nummer.Nu moet ik er maar op vertrouwen dat hij de fiets weer terugbrengt en dat het systeem dan weer werkt. Hoogst vervelend, maar bij deze gemeld. Graag per mail een bevestiging en adequate afhandeling van deze klacht naar **** **** ****. U kunt in mijn reishistorie de tijdstippen van handelen terugvinden. Om de zaak juridisch te onderbouwen hier maar even een topic geplaatst. Hoogst ongemakkelijk dit

*aangepast door moderator

.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 April 2021, 18:05

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo HVisser en welkom bij de NS Community,

Zeer spijtig dat het zo is gelopen. Je kan het beste in dergelijke gevallen contact opnemen met onze klantenservice om de fietsrit af te sluiten. Aangezien je de fiets aan een derde hebt gegeven hoop ik maar dat diegene de fiets terug brengt. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om te achterhalen of dit is gebeurd. Volgens de voorwaarden ben jij nog steeds de huurder en verantwoordelijk voor de fiets. Ik snap dat je dit liever anders had gezien. Onze contactgegevens kan je hier vinden. Laat je ons weten of de fiets nog is terug gebracht?

Reageer