beantwoord

terugbetaling abonnementskosten OV fiets

• 30 januari 2017
  • 5 reacties
  • 505 Bekeken

in november 2016 kreeg ik bericht dat de abonnementskosten voor de OV fiets waren afgeschaft
in december 2016 werd alsnog 10 euro afgeboekt;bij nadere informatie werd gezegd dat dit bedrag zou worden terugbetaald.
tot heden 30 januari 2017 is dat nog niet gebeurd..
Vraag wanneer wordt dit terugbetaald ?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 30 januari 2017, 12:35

Hallo noelleeg, en welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat er onduidelijkheid is over de terugboeking van jouw OVfietsabonnementskosten.

Op 30 januari (vandaag) wordt er een e-mail verstuurd met betrekking tot de compensatie. Reizigers die in 2016 het bedrag van €10 hebben betaald voor het OV-Fietsabonnement krijgen in februari naar rato het abonnementsgeld retour.
Klanten met meer dan 20 ritten in 2016 zouden in de nieuwe situatie (ritprijs van € 3,35 naar € 3,85) duurder uit zijn. Deze klanten worden nog gecompenseerd op passende wijze.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo noelleeg, en welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat er onduidelijkheid is over de terugboeking van jouw OVfietsabonnementskosten.

Op 30 januari (vandaag) wordt er een e-mail verstuurd met betrekking tot de compensatie. Reizigers die in 2016 het bedrag van €10 hebben betaald voor het OV-Fietsabonnement krijgen in februari naar rato het abonnementsgeld retour.
Klanten met meer dan 20 ritten in 2016 zouden in de nieuwe situatie (ritprijs van € 3,35 naar € 3,85) duurder uit zijn. Deze klanten worden nog gecompenseerd op passende wijze.
Reputatie 7
Badge +3
Bij mij is deze e-mail om 12.06 uur binnengekomen.
Reputatie 7
Badge +4
Klopt, ik kreeg hem ook. Ik neem dan maar aan dat het bedrag van 10 euro, dat in januari 2017 nog is afgeschreven, in zijn geheel terugkont.

Is dat ook in februari, Thomas?
Reputatie 7
@Thom Ook reizigers die in januari betaald hebben, ontvangen de restitutie in februari.
Reputatie 7
Badge +3
Ik verwacht €7,50 terug te krijgen zijnde 9 van de 12 maanden n 2017.

Reageer