beantwoord

Terugbrengen Ov fiets niet geregistreerd

• 24 mei 2015
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Afgelopen vrijdagmiddag 22 mei heb ik op station Rotterdam Alexander een Ov fiets gehuurd. Nu wilde ik vandaag in Eindhoven 2 fietsen huren maar dit bleek niet mogelijk omdat er nog een fiets op mijn pas staat. Nu staan de Ov fietsen op Rotterdam Alexander in fietskluizen en ik weet 100% zeker dat ik deze weer heb ingeleverd.
Mij valt op dat het systeem de eindtijd als starttijd heeft opgevat. Ik heb de fiets namelijk om 14.00 gehuurd en einde van de middag rond 17.45 uur weer ingeleverd.

Nu staat er dus ten onrechte een fiets op mijn naam en kan ik maar 1 fiets huren terwijl ik regelmatig 2 fietsen nodig heb.

Mijn verzoek is daarom of dit zo snel mogelijk hersteld kan worden. Ik heb al een bericht gepost op mijndeurtotdeur.nl maar daar staat het bemoedigende bericht dat het lang kan duren voordat je een reactie krijgt. En in de tussentijd wordt een natuurlijk niets opgelost.

Wie kan mij hier verder mee helpen?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 26 mei 2015, 12:17

Beste Ramondt1982,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend om te lezen dat je om deze reden geen OV-fiets kunt huren. Ik kan helaas niet voor je nagaan wat de reden is dat dit technisch niet loopt zoals het hoort, maar mijn collega's van OV-Fiets kunnen je hier ongetwijfeld mee helpen. Ik verzoek je telefonisch contact op te nemen met OV-Fiets (kies eerst optie 2, dan optie 3) of een e-mail te sturen naar info@ov-fiets.nl. Hopelijk kun je dan zo snel mogelijk weer een OV-fiets gebruiken.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Ramondt1982,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend om te lezen dat je om deze reden geen OV-fiets kunt huren. Ik kan helaas niet voor je nagaan wat de reden is dat dit technisch niet loopt zoals het hoort, maar mijn collega's van OV-Fiets kunnen je hier ongetwijfeld mee helpen. Ik verzoek je telefonisch contact op te nemen met OV-Fiets (kies eerst optie 2, dan optie 3) of een e-mail te sturen naar info@ov-fiets.nl. Hopelijk kun je dan zo snel mogelijk weer een OV-fiets gebruiken.

Groet,
Stephan

Reageer