beantwoord

terugbrengen OV fiets niet geregistreerd (2)

• 22 mei 2015
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Op dinsdag 19 mei mijn OV fiets teruggebracht bij station Elst. De kluiscomputer registreerde de fiets niet als teruggebracht hoewel hij in de kluis staat (lampje op deur is rood i.p.v. groen). In reishistorie overzicht staat de fiets ook niet als teruggebracht.
Op woensdag 20 mei bericht in dit forum geplaatst met verzoek e.e.a. aan te passen. Supersnelle reactie van moderator: ze zou vraag doorsturen.
Vandaag twee dagen later (vrijdag 22 mei) deze mail ontvangen:

Graag geef ik aan u door dat u uw OV-fiets nu meer dan 3 dagen in gebruik heeft. Dat betekent dat u vanaf nu een toeslag van € 5 betaalt per 24 uur. Die komt bovenop de dagelijkse ritprijs.

We raden u aan om uw OV-fiets één dezer dagen terug te brengen. Zo beperkt u onnodige kosten.

Met vriendelijke groeten,

Willem van Olst

Operationeel Manager Klantenservice

Is de vraag niet doorgekomen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 22 mei 2015, 15:41

Heb je ook al telefonisch contact gehad met OV-fiets? Zij zijn bereikbaar via 030-7515155 (Keuzemenu: optie 2 en daarna optie 3). Zo niet, dan mag je mij een privébericht sturen met al je persoonlijke gegevens. Dan proberen wij dit te achterhalen voor je. Een snellere optie voor jou kan wel bellen zijn, maar mocht dat geen mogelijkheid zijn voor je dan gaan wij er graag mee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Heb je ook al telefonisch contact gehad met OV-fiets? Zij zijn bereikbaar via 030-7515155 (Keuzemenu: optie 2 en daarna optie 3). Zo niet, dan mag je mij een privébericht sturen met al je persoonlijke gegevens. Dan proberen wij dit te achterhalen voor je. Een snellere optie voor jou kan wel bellen zijn, maar mocht dat geen mogelijkheid zijn voor je dan gaan wij er graag mee aan de slag!

Reageer