beantwoord

Terugvragen kosten OV-fiets

  • 5 december 2019
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Hi allemaal,

vorige week een OV-fiets gehuurd voor een dag, en 30 minuten vòòr het een extra dag zou “kosten” geprobeerd in te leveren bij de fietskluis op Ede-Wageningen waar ik m vandaan had. Die gaf pas na mijn entree en inlog aan dat de stalling vol zat, dus door naar de andere zijde. Hier de fiets netjes op tijd ingeleverd, maar nu is de sleutel pas later uitgecheckt door de medewerker aldaar. Is er een manier om de extra dag die gerekend is, terug te vorderen?

Groetjes!

icon

Beste antwoord door Thom 5 december 2019, 23:52

Probeer het eens bij Klantenservice. Wie weet heeft u geluk.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Probeer het eens bij Klantenservice. Wie weet heeft u geluk.

Goedemorgen en welkom bij de NS Community EDiebs

Ik sluit me aan bij  het advies van Thom. Als je contact opneemt met onze Klantenservice  kan mijn collega daar met je meekijken naar een oplossing.

Reageer