beantwoord

U krijgt teveel betaald OV-fiets abonnementsgeld van ons terug, maar wanneer?

  • 29 maart 2017
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb een mail gekregen met o.a. de volgende tekst:

Terugbetaling
Het abonnementsgeld voor 2017 zullen wij naar rato aan u terugbetalen. Wij maken dit in de maand februari aan u over.

Het is inmiddels bijna april en heb het nog niet ontvangen, wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Denice NS 29 maart 2017, 11:40

Hi pwhj. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je tot op heden nog geen restitutie hebt gekregen 😞 Om dit zo snel mogelijk uit te zoeken en op te lossen wil ik je adviseren even telefonisch contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief, menu optie 2, daarna optie 3) of even een (privé)bericht te sturen via E-mail, Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

2 reacties

Hi pwhj. Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je tot op heden nog geen restitutie hebt gekregen 😞 Om dit zo snel mogelijk uit te zoeken en op te lossen wil ik je adviseren even telefonisch contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief, menu optie 2, daarna optie 3) of even een (privé)bericht te sturen via E-mail, Facebook of Twitter.
Ga ik doen, bedankt voor de reactie

Reageer