uitbreiden NS-fietsen station Dieren | NS Community
beantwoord

uitbreiden NS-fietsen station Dieren

  • 3 May 2023
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Beste NS,

Het is meerdere malen voorgekomen dat er geen NS-fiets beschikbaar was op het station van Dieren. Ondertussen vraag ik me af of er uberhaupt wel fietsen in de stalling staan. In elk geval wil ik u vriendelijk verzoeken om het aantal fietsen hier flink uit te breiden, zodat dit het reis plezier vergroot.

Alvast mijn dank!

Met vriendelijke groet,

Jarno Gieteling

icon

Beste antwoord door Lorena NS 3 May 2023, 12:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Goedemiddag j_giet en welkom bij de NS Community! 

Er zijn wel fietsen aanwezig op deze locatie waarvan 2 inzetbaar (en nu ook verhuurd) zijn. De andere 2 fietsen moeten gecontroleerd worden. Ik ga ervan uit dat het niet lang duurt voordat deze ook weer beschikbaar zijn. Ik zal jouw suggestie doorzetten!

Ik sluit me hierbij aan. Het komt echt vaak voor in Dieren dat er geen fietsen beschikbaar zijn.

Dank voor het antwoord en het doorzetten van mijn suggestie. Mijn voorstel: minimaal 30 fietsen

Gisteren ook misgegrepen in Dieren. Op de app was er de gehele dag geen enkele fiets beschikbaar, van 's ochtends tot in de avond. Zag wel twee verdwaalde ov-fietsen buiten de kluizen. Lijkt er toch een beetje op alsof de kluizen niet meer functioneren. Jammer! Dieren is niet het kleinste NS station en een uitgestrekte plaats, zou fijn zijn om hier af en toe van een OV fiets gebruik te kunnen maken. 

Reageer