beantwoord

vergeten fiets uit te loggen

• 14 juni 2019
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Ben gisteren op Amsterdam Amstel vergeten fiets uit te checken. Heb hem daar gewoon netjes terug geplaatst in de stalling. Wat nu ?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 juni 2019, 14:10

Hallo RGW Lommerse en welkom bij de NS Community,

Je kan inderdaad het beste alsnog uitchecken. Daarnaast kan je ook contact opnemen met onze klantenservice. Misschien kan een collega van mij nog wat voor je doen. Ik durf echter geen toezegging te geven.

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Alsnog uitchecken. U betaalt een dag extra, maar voorkomt dat de kosten verder oplopen. Het is al snel vijf euro per dag. Elke dag uitstellen kost geld. Zo lang u. niet heef 'uitgecheckt' betaalt u, ook als u de fiets niet gebruikt en hem al inleverde. Zo werkt het helaas voor u in dit geval.
Hallo RGW Lommerse en welkom bij de NS Community,

Je kan inderdaad het beste alsnog uitchecken. Daarnaast kan je ook contact opnemen met onze klantenservice. Misschien kan een collega van mij nog wat voor je doen. Ik durf echter geen toezegging te geven.

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer