beantwoord

vergoeding onbruikbare maanden OV-fietsabonnement

• 4 februari 2017
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Nu ik een brief krijg over restitutie van een deel van mijn OV-fietsabonnement, wordt de situatie die al raar was, absurd. Ik kocht OV fiets bij mijn abonnement in mei. Maar toen ik in september een OV-fiets wilde gebruiken, bleek de OV-fiets geannuleerd, Niet door mij, maar 'door het systeem'. Toch een gewone fietsverhuurder gezocht. En de klantenservice gebeld. Die vertelden me dat dit irreparabel was op mijn kaart en dat ik een aparte OV-fietspas moest nemen. Of geld terugvragen. Pas ergens in oktober of november kon een slimme dame op het station de OV fiets er terug op laden. Dus ik had een half jaar betaald voor een onbruikbare functie. Zonder restitutie, maar er zou nog een half jaar te gaan zijn. Vooruit maar. Is het abo net bruikbaar, wordt er een einde aangekondigd, nu met resitutie. Fijn, maar dat half jaar waarin ik 'm niet heb kunnen gebruiken dan? Hoort dat dan ook niet gerestitueerd? Het gaat niet om veel geld, maar nu heb ik wel heel weinig maanden gekregen voor dat tientje, of die 6 euro - als ik de vergoeding voor jan-april heb teruggehad.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 5 februari 2017, 10:48

Goedemorgen mariette06, en welkom op het forum.

Ik snap dat je hier raar van staat te kijken. Heb je ook contact opgenomen met de klantenservice om vergoeding aan te vragen? Want dat zou ik je op dit moment wel aanraden. Dit kan op 030-7515155, optie 2.3 in het keuzemenu, of via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen mariette06, en welkom op het forum.

Ik snap dat je hier raar van staat te kijken. Heb je ook contact opgenomen met de klantenservice om vergoeding aan te vragen? Want dat zou ik je op dit moment wel aanraden. Dit kan op 030-7515155, optie 2.3 in het keuzemenu, of via Facebook of Twitter.

Reageer