beantwoord

Verlaten OV-fiets

  • 27 December 2022
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Aan de kopgevel van de flat aan de Dotterlei (met huisnr. 193) in Capelse a/d IJssel staat al geruime tijd een OV-fiets.

 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 December 2022, 11:47

Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond Monique Rotterdam en welkom bij de NS Community!

Bedankt voor de melding. Deze fiets is inderdaad al enige tijd vermist, ik geef het graag door om hem op te halen. Ik heb echter nog wel een vraagje over de locatie.

Gebaseerd op de foto kom ik via Google Streetview uit bij de Buitenrust flat (ik denk dat dat een flatnaam is in ieder geval), Dotterlei 217-313. Klopt deze locatie? Dat is namelijk een ander huisnummer dan wat jij aangaf, vandaar dat ik het even wil controleren. De struik komt namelijk wel precies overeen.

 

Dag, het is inderdaad niet de flat ‘Buitenrust’, maar de flat met o.a. huisnummer 193. Mijn schoonzus woont er, vandaar dat ik het huisnummer en de locatie zeker weet ;-) De flat waar de fiets tegenaan staat heet volgens mij Vredehof of zoiets.

Er staan enkele identieke flats, allemaal met begroeiing bij de kopgevel.

Ah, ik zie het, bedankt! Dotterlei 193 in Google Maps stuurt me naar een andere flat, aan de Bongerd 193, vandaar de verwarring. Vredenhof is inderdaad de flat waar Dotterlei 193 onder valt, die heeft eenzelfde soort plant. Ik geef het door!

 

Dankjewel! Fijn als de fiets weer in de roulatie kan.

Reageer