Verlaten OV fiets al weken op High Tech Campus

• 24 juli 2019
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

Al weken staat een OV fiets voor het oude gebouw van ASML op de High Tech Campus in Eindhoven.
Locatie is gebouw 51, wat nu inmiddels leeg staat.
Nummer van de fiets is 8884.
Adresgegevens:
High Tech Campus Eindhoven
Gebouw 51

High Tech Campus 1e
5656 AE Eindhoven

7 reacties

Reputatie 3
Hoi Maarten,

Ik ga je melding van deze OVFiets doorzetten naar de klantenservice op Twitter, zodra zij een reactie geven hoor je van mij 🙂
Je was me net voor, Sander-VH! Ik zie dat je melding via Twitter al is opgepakt door een collega, de fiets is aangemeld om opgehaald te worden! Bedankt voor het doorgeven, Maarten1968!
Dank je wel Sander en Stijn. Graag gedaan.
Reputatie 3
Je was me net voor, Sander-VH! Ik zie dat je melding via Twitter al is opgepakt door een collega, de fiets is aangemeld om opgehaald te worden! Bedankt voor het doorgeven, Maarten1968!

Haha dat hoor ik vaker Stijn 🙂 Het klopt inderdaad, je collega ^RL heeft mij verteld dat hij of zij (geen idee) de fiets aangemeld heeft. Waar ik nog meer van stond te kijken, is dat jouw collega mij verteld heeft dat de fiets op dezelfde plek staat op Google Streetview. Dat wil ik natuurlijk wel nog even checken, maar dan staat die fiets daar al wel erg lang. Een duur grapje voor de huurder 😉
It checks out, I'll be damned:

Badge +3
Het is een oude ov-fiets (te zien aan de koplamp en al helemaal aan het nummer) dus die kan goed verkocht/afgeschreven zijn.

Bovendien, als iemand langer dan 21 dagen een ov-fiets in bezit heeft krijgt diegene een rekening van €250 (vervangingswaarde) en dan mag je hem ook houden. Een simpele stadsfiets is goedkoper natuurlijk. 😂
De Google street view opname datum is van mei 2018. Dus de fiets staat er al een tijdje. Het viel me nu op omdat het gebouw al een aantal weken leegstaat vanwege renovatie. Welnu, het wordt opgelost. Gelukkig. Ik was zelf ook blij verrast toen de Dienst Orde Handhaving uit Eindhoven me afgelopen zondag belde dat de gestolen fiets van mijn dochter weer gevonden was. Terug naar de rechtmatige eigenaar!

Reageer