beantwoord

Vertraagde facturatie OV Fiets icm NS Flex

• 3 September 2021
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste,

Voor mijn werk maak ik gebruik van de OV-fiets. Dat werkt erg soepel. De kosten hiervan kan ik handig via de NS-Flex factuur declareren bij mijn werkgever. Dat moet echter wel voor de juiste maand.

Het probleem waar ik mee zit is dat de kosten van het gebruik van de OV-fiets pas twee maanden na gebruik op mijn factuur komen te staan. Terwijl de rit wel direct zichtbaar is (maar kosteloos) op mijn reishistorie.

Mijn gewenste oplossing is dat de gemaakte kosten van de OV-fiets op de factuur voor de juiste maand komen te staan zodat ik deze tijdig kan declareren bij mijn werkgever.

Met groet, Bram

icon

Beste antwoord door Mark NS 3 September 2021, 10:43

Hoi Bram_, welkom op de NS Community. 

De facturatie van de OV-fiets en het Stallen op Rekening hoort net zo te verlopen als alle andere gemaakte kosten met NS Flex: achteraf voor de afgelopen maand. Als er nu kosten voor de OV-fiets van twee maanden geleden in rekening zijn gebracht, dan zal dat vermoedelijk met een storing te maken hebben waarbij OV-fiets -en Stallen op Rekening kosten vertraagd gefactureerd zijn. Dit hoort echter niet altijd te gebeuren, dat hoort gewoon maandelijks te gebeuren indien er kosten zijn. Gaat het om een eenmalig incident of worden bij jou de kosten voor deOV-fiets en/of het Stallen op Rekening altijd veel later dan de bedoeling is in rekening gebracht? 

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Bram_, welkom op de NS Community. 

De facturatie van de OV-fiets en het Stallen op Rekening hoort net zo te verlopen als alle andere gemaakte kosten met NS Flex: achteraf voor de afgelopen maand. Als er nu kosten voor de OV-fiets van twee maanden geleden in rekening zijn gebracht, dan zal dat vermoedelijk met een storing te maken hebben waarbij OV-fiets -en Stallen op Rekening kosten vertraagd gefactureerd zijn. Dit hoort echter niet altijd te gebeuren, dat hoort gewoon maandelijks te gebeuren indien er kosten zijn. Gaat het om een eenmalig incident of worden bij jou de kosten voor deOV-fiets en/of het Stallen op Rekening altijd veel later dan de bedoeling is in rekening gebracht? 

Reputatie 6

Bij mij is OV Fiets huur op 8 juli ook pas deze maand in rekening gebracht terwijl die van 10 juli er vorige maand bij zat. 

Reageer