beantwoord

waar kosten OV-fiets zichtbaar

• 3 april 2017
  • 7 reacties
  • 1082 Bekeken

• Reisadviseur*
  • 33 reacties
Hallo
Waar kan ik de kosten van gebruik OV fiets vinden?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 april 2017, 10:11

Deze kan je terugvinden onder het kopje Mijn facturen, maar deze krijg je ook per mail toegestuurd. Onder het kopje van deur tot deur kan je de ritten terugvinden die gemaakt zijn met de OV-fiets, maar momenteel werkt deze functie nog niet optimaal.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-fiets om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Als het goed is bij het kopje van deur tot deur als ik me niet vergis.
Deze kan je terugvinden onder het kopje Mijn facturen, maar deze krijg je ook per mail toegestuurd. Onder het kopje van deur tot deur kan je de ritten terugvinden die gemaakt zijn met de OV-fiets, maar momenteel werkt deze functie nog niet optimaal.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-fiets om de vindbaarheid te vergroten.
Waarom kan ik bij "van deur tot deur" mijn ns kaart niet invullen? hij zegt dat dat hij reeds aan de NS is gekoppeld, dat klopt. Moet ik hem eerst bij "trein" ontkoppelen en dan bij "van deur tot deur" toevoegen?
Dat laatste is niet nodig. Je zou allebei gekoppeld kunnen hebben en kunnen inzien. Je hebt al wel gebruik gemaakt van de OV-fiets?
Ja de fiets gebruik ik al lange tijd, alleen wil ik ze graag direct in mijn declaratie overzicht opnemen.

Als ik naar het scherm van-deurr-naar-deur gaat, is het leeg en zegt hij dat ik mijn ov moet koppelen. Als ik dat doe, dan zegtie dat het al gekoppeld is.
Eventueel kan ik wel wat screenshots sturen?
Badge +3
Dat probleem is bekend en zal opgelost zijn zodra heel Mijn NS naar de nieuwe opmaak (zoals je homepage) overgezet is.

De workaround voor nu is om eerst even naar Producten te gaan en daarna terug naar deur tot deur, dan werkt het wel.
Ahhhh, dat werkt idd, grappige workaround. Dank je.

Reageer