beantwoord

waar kosten OV-fiets zichtbaar


  • Reisadviseur*
  • 33 reacties
Hallo
Waar kan ik de kosten van gebruik OV fiets vinden?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 april 2017, 10:11

Deze kan je terugvinden onder het kopje Mijn facturen, maar deze krijg je ook per mail toegestuurd. Onder het kopje van deur tot deur kan je de ritten terugvinden die gemaakt zijn met de OV-fiets, maar momenteel werkt deze functie nog niet optimaal.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-fiets om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

11 reacties

Ik zou even al je cookies verwijderen en refreshen als die bij jou nog wel het oude toont. Helpt meestal wel

Krijg bij Facturen telkens de volgende melding.

 

Het is niet gelukt om uw facturen op te halen

Inmiddels is dat probleem opgelost. Het lijkt erop dat er bij jou iets anders aan de hand is. Wil je hiervoor wellicht contact opnemen met onze klantenservice zodat we dit voor je kunnen oplossen?

Krijg bij Facturen telkens de volgende melding.

 

Het is niet gelukt om uw facturen op te halen

Dat probleem is bekend en zal opgelost zijn zodra heel Mijn NS naar de nieuwe opmaak (zoals je homepage) overgezet is.

De workaround voor nu is om eerst even naar Producten te gaan en daarna terug naar deur tot deur, dan werkt het wel.

 

Dit is 9 maanden later nog steeds een probleem wat bizar!

Ahhhh, dat werkt idd, grappige workaround. Dank je.
Badge +3

Dat probleem is bekend en zal opgelost zijn zodra heel Mijn NS naar de nieuwe opmaak (zoals je homepage) overgezet is.

De workaround voor nu is om eerst even naar Mijn producten te gaan en daarna terug naar Mijn reishistorie (deur tot deur), dan werkt het wel.

Ja de fiets gebruik ik al lange tijd, alleen wil ik ze graag direct in mijn declaratie overzicht opnemen.

Als ik naar het scherm van-deurr-naar-deur gaat, is het leeg en zegt hij dat ik mijn ov moet koppelen. Als ik dat doe, dan zegtie dat het al gekoppeld is.
Eventueel kan ik wel wat screenshots sturen?
Dat laatste is niet nodig. Je zou allebei gekoppeld kunnen hebben en kunnen inzien. Je hebt al wel gebruik gemaakt van de OV-fiets?
Waarom kan ik bij "van deur tot deur" mijn ns kaart niet invullen? hij zegt dat dat hij reeds aan de NS is gekoppeld, dat klopt. Moet ik hem eerst bij "trein" ontkoppelen en dan bij "van deur tot deur" toevoegen?
Deze kan je terugvinden onder het kopje Mijn facturen, maar deze krijg je ook per mail toegestuurd. Onder het kopje van deur tot deur kan je de ritten terugvinden die gemaakt zijn met de OV-fiets, maar momenteel werkt deze functie nog niet optimaal.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-fiets om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 7
Als het goed is bij het kopje van deur tot deur als ik me niet vergis.

Reageer