beantwoord

Wat is het adres om gestolen OV-fiets sleutel en aangifte naar toe te sturen?

• 19 november 2018
  • 6 reacties
  • 367 Bekeken

Mijn Ov-fiets is gestolen. Ik volg de stappen op deze pagina: https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/deur-tot-deurdiensten-verloren-of-gestolen.html. Ik moet de sleutel en de aangifte sturen naar "ons adres". Daarna kijk ik bij contact https://www.ns.nl/klantenservice/contact. Ook geen adres.

Wat is ons adres?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 20 november 2018, 11:20

Hallo Joitske en welkom bij de NS Community.

Je kunt de sleutel en het Proces Verbaal opsturen naar:

NS Klantenservice afdeling NS Fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht .

Voor de meelezers: Wanneer het je overkomt dat je OV-fiets wordt gestolen is het belangrijk om zo snel mogelijk aangifte te doen. Een kopie van het proces verbaal en de sleutel stuur je zo snel mogelijk, liefst binnen 14 dagen, naar het bovenstaande adres. De extra kosten die normaal gesproken voor een verloren fiets staan, € 250,00, worden dan niet bij jouw in rekening gebracht. Daarnaast is het belangrijk telefonisch contact met onze Klantenservice op te nemen om de OV-fiets rit handmatig af te laten sluiten.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Klantenservice geeft een aantal mogelijkheden bijlagen mee te sturen. U kunt contact opnemen via Twitter, chat of Facebook en daar kan men u vertellen hoe dat moet. Niet alle kanalen zijn 24/7 open.
Ha Thom fietssleutels Kun je helaas niet als bijlage sturen. Ik zoek een postadres.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is wel helder, maar ze kunnen u het daar wel geven.
Hallo Joitske en welkom bij de NS Community.

Je kunt de sleutel en het Proces Verbaal opsturen naar:

NS Klantenservice afdeling NS Fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht .

Voor de meelezers: Wanneer het je overkomt dat je OV-fiets wordt gestolen is het belangrijk om zo snel mogelijk aangifte te doen. Een kopie van het proces verbaal en de sleutel stuur je zo snel mogelijk, liefst binnen 14 dagen, naar het bovenstaande adres. De extra kosten die normaal gesproken voor een verloren fiets staan, € 250,00, worden dan niet bij jouw in rekening gebracht. Daarnaast is het belangrijk telefonisch contact met onze Klantenservice op te nemen om de OV-fiets rit handmatig af te laten sluiten.
Reputatie 5
Sneu, Joitske, daar zit je niet op te wachten.

Terzijde: hoe doet men tegenwoordig aangifte van een gestolen fiets ? Kan dat op de computer, zodat men geen politie meer nodig heeft ?

Immers, als het op het bureau moet, dan mag je achteraan de virtuele wachtrij aansluiten.
Ondertussen heeft de NS al lang de kosten van je fiets van je rekening geschreven.
Reputatie 6
Badge +2
@Ferdinand Delasoie je kunt online aangifte doen van een gestolen fiets.

Reageer