beantwoord

Weer geen fiets

• 25 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

In Den Haag op beide grote IC stations zijn 9 van de 10 keer geen OV fietsen meer beschikbaar.
De beloofde melding optie in de OV fiets checker is niet zichtbaar.
NS doe hier iets aan!
icon

Beste antwoord door Brian NS 25 oktober 2016, 11:09

Beste Bart,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat er geen OV-fietsen te huur waren. Ik ga je signaal doorzetten naar de OV-fiets afdeling, zodat zij kunnen kijken of uitbreiding van het aantal fietsen mogelijk is. Hopelijk lukt het later op de dag nog wel om een fiets te huren.
Bekijk origineel

4 reacties

Waar is zo'n OV fiets eigenlijk handig voor? Het is 100x goedkoper om een fiets te kopen. Ik reis voor mijn werk naar diverse plekken in Nederland en dan is een OV fiets heel handig en comfortabeler dan een vouwfiets meesjouwen. Het is wel jammer dat het altijd rammelbakken zijn. Ben nieuwsgierig waar ze die nieuwe fietsen, waar zo'n reclame voor werd gemaakt, hebben neergezet.
Dat ligt maar net aan hoe vaak je de fiets gebruikt. Bovendien moet je een eigen fiets ook stallen. Als je niet zo vaak met de fiets reist (dagjesmensen of zakelijk), dan kan het absoluut voordeliger én makkelijker zijn. Ieder zo zijn reisvoorkeuren 🙂.
Reputatie 6
Badge
Waar is zo'n OV fiets eigenlijk handig voor? Het is 100x goedkoper om een fiets te kopen.
Beste Bart,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat er geen OV-fietsen te huur waren. Ik ga je signaal doorzetten naar de OV-fiets afdeling, zodat zij kunnen kijken of uitbreiding van het aantal fietsen mogelijk is. Hopelijk lukt het later op de dag nog wel om een fiets te huren.

Reageer