beantwoord

Weet iemand het werkende telefoonnummer van Amstel Point op het Amsterdamse Amstel Station?

• 23 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 296 Bekeken

Ik heb vorige week mijn fiets er ter reparatie aangeboden, ze zouden me bellen als die gereed was. Ik heb tot nog toe niets van ze vernomen. Het telefoonnummer zoals vermeld op internet werkt niet.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 oktober 2017, 16:25

Goedemiddag Winnetou92, welkom op het NS Serviceforum!

Ik heb dit even voor je gecontroleerd bij mijn OV-fiets collega's, en het telefoonnummer dat momenteel vermeld staat bij de stationsinformatie pagina is helaas verouderd en niet meer in gebruik. Het is echter onduidelijk wat het vervangende nummer daarvan is, of dat deze er ├╝berhaupt is. Mijn collega heeft in ieder geval doorgegeven dat het om een verouderd nummer gaat, dus hij zal spoedig verwijderd of gewijzigd worden.

Vooralsnog kan ik je dus enkel adviseren om geduld te hebben, of om even fysiek langs te gaan bij de fietsenstalling om te vragen naar de status van je fiets.
Bekijk origineel

9 reacties

Dat denk ik ook 😉
Ja, ik bedoelde of de topicstarter de fiets al terug heeft :P

Wellicht wel anders was er misschien hier sinds twee maanden wel weer iets geplaatst door Winnetou92.
Hoe bedoel je precies, sz1rnbegjyx2v?

Ik ga er stiekem vanuit dat Winnetou92 z'n fiets inmiddels al weer terug heeft. Of bedoel je met betrekking tot het telefoonnummer 🙂
Is er al nieuws?
Ik heb het 06 nummer zelf geprobeerd. Ik kreeg daar een voicemail uiteindelijk, dus het nummer bestaat nog wel. Volgens mijn collega van de OV-fiets afdeling zou dit nummer echter ook buiten gebruik zijn.
020-6923584 werkt niet omdat die dus verouderd is. 06-10901227 kende ik niet. Zal die eens proberen. Dank alvast.
Badge +3
Ik neem aan dat je 06-10901227 bedoelt die niet meer werkt?

Ik vond ook nog 020-6923584 via deze pagina.
Dank, Stijn.
Goedemiddag Winnetou92, welkom op het NS Serviceforum!

Ik heb dit even voor je gecontroleerd bij mijn OV-fiets collega's, en het telefoonnummer dat momenteel vermeld staat bij de stationsinformatie pagina is helaas verouderd en niet meer in gebruik. Het is echter onduidelijk wat het vervangende nummer daarvan is, of dat deze er ├╝berhaupt is. Mijn collega heeft in ieder geval doorgegeven dat het om een verouderd nummer gaat, dus hij zal spoedig verwijderd of gewijzigd worden.

Vooralsnog kan ik je dus enkel adviseren om geduld te hebben, of om even fysiek langs te gaan bij de fietsenstalling om te vragen naar de status van je fiets.

Reageer