beantwoord

Weigering sleutel NS-fietshuur!

Ik heb voor het eerst een fiets willen huren van de NS, sleutelkastje weigerde de sleutel af te geven, daarna opnieuw geprobeerd nadat kast sloot.
Kreeg daarna wel een sleutel en een fiets die ik een dag erna inleverde. Word de 1e fiets in rekening gebracht die geweigerd is. Iemand anders heeft daarna die fiets 5 dagen gebruikt en de NS durft het bij mij in rekening te brengen! Wat vinden jullie ervan als je een dienst niet aangeboden krijgt, dat je dan wel moet opdraaien voor kosten van een ander?
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 januari 2019, 10:18

Vervelend dat er alsnog kosten van de 1e fiets in rekening worden gebracht, John 😞.

Je kan het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om dit op te lossen. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of Chat. Uiteraard kan je ons ook telefonisch bereiken via 030-7515155 (lokaal tarief, optie 1, daarna optie 3).
Bekijk origineel

1 reactie

Vervelend dat er alsnog kosten van de 1e fiets in rekening worden gebracht, John 😞.

Je kan het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om dit op te lossen. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of Chat. Uiteraard kan je ons ook telefonisch bereiken via 030-7515155 (lokaal tarief, optie 1, daarna optie 3).

Reageer