beantwoord

Zelfservice Muiderpoort werkt niet

• 28 juli 2019
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Vandaag geen fiets kunnen halen bij nieuw zelfservice ov fietspunt op station Muiderpoort. Staan wel 15 fietsen maar volgens het systeem 0 beschikbaar. Man bij de deur kan alleen zeggen dat het systeem kapot is, via info knop doorverwezen naar klantenservice. Jammer dat al die vriendelijke mensen die er al 20 jaar werkten zijn ontslagen.
icon

Beste antwoord door Danny NS 29 juli 2019, 08:27

Hoi chiclete en welkom bij de NS Community!

Ik heb voor nu een melding gemaakt over het defect maar kreeg direct te horen dat het al bekend was en zal worden opgepakt. Mijn excuses voor het ongemak.

Begrijp ik uit jouw bericht dat je onvriendelijk bent behandeld door mijn collega's?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi chiclete en welkom bij de NS Community!

Ik heb voor nu een melding gemaakt over het defect maar kreeg direct te horen dat het al bekend was en zal worden opgepakt. Mijn excuses voor het ongemak.

Begrijp ik uit jouw bericht dat je onvriendelijk bent behandeld door mijn collega's?
Ik heb niet gezegd dat ik onvriendelijk ben behandeld, ze konden alleen niets doen. Met het oude systeem en de voormalige medewerkers konden problemen wel ter plekke worden opgelost. Ik huur er niet zo vaak een ov fiets maar als ik in een bericht hierna lees dat deze situatie al een paar weken aan de hand is dan bewijst dat mijns inziens wel dat de NS zo niet op het juiste spoor is. Ik werd bij de stalling op CS ook verzocht deze zorg uitdrukkelijk naar NS te uiten voordat ook het personeel daar wordtt opgeofferd voor dit falende systeem.

Reageer