zwerf ns fiets | NS Community
beantwoord

zwerf ns fiets

  • 17 November 2022
  • 28 reacties
  • 448 Bekeken

Waar kan ik een zwerf OV fiets melden? Tot nu toe kom ik steeds in chats terecht die me nooit doorzetten😂. Zonnecel 7 Amersfoort. Fietsnummer 11340. Bedankt!

icon

Beste antwoord door Tochjo 17 November 2022, 17:30

Bekijk origineel

28 reacties

Badge +3

Als u hier het nummer van de fiets en de locatie doorgeeft, dan zal een moderator de melding doorzetten naar de juiste afdeling.

Reputatie 6

Hey Ddn1966. Welkom bij de NS Community.

Tochjo heeft gelijk. Als je deze gegevens doorgeeft pakken wij het op! Je kunt het ook altijd naar ons tweeten op @ns_online!

In mijn straat (Noordewierweg in Amersfoort) staan al een paar maanden twee OV zwerffietsen.

Fietsnummer 13411 staat voor de Albert Heijn (nummer 103)

fietsnummer 12526 staat ter hoogte van nummer 233 (GGD Consultatiebureau). 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Claudiaoo7

Bedankt voor je meldingen! Ik heb het direct doorgezet zodat de fietsen opgehaald kunnen worden.

Er staat in Den Bosch Akeleistraat, ter hoogte van nr 24 sinds oud&nieuw een Ov fiets. Het gaat om nummer 12274. Is iemand die kwijt?

Reputatie 6
Badge +2

Hi Miq! Bedankt voor de melding! De fiets wordt op dit moment nog verhuurd, maar ik heb de locatie bij de OV-fiets genoteerd. Mocht deze toch vermist zijn, kunnen we de fiets laten ophalen.

Hi Miq! Bedankt voor de melding! De fiets wordt op dit moment nog verhuurd, maar ik heb de locatie bij de OV-fiets genoteerd. Mocht deze toch vermist zijn, kunnen we de fiets laten ophalen.


Kunnen jullie de persoon een bericht sturen? De fiets staat niet bij een huis maar bij een speeltuin. Al sinds oud&nieuw niet gebruikt en/of verplaatst.

Deze berichten worden automatisch verstuurd indien de fiets voor langere tijd wordt verhuurd. Als deze na 21 dagen niet wordt ingeleverd zullen wij 350 euro in rekening brengen en wordt de fiets als vermist opgegeven. Daarna zullen wij de fiets ophalen als bekend is waar deze staat, wat nu het geval is. Ik heb het vermoeden dat de fiets dus snel zal worden opgehaald, Miq.

Reputatie 7
Badge +2

Als die fiets er al sinds oud en nieuw staat dan is die 350 euro al berekend en zou je verwachten dat de fiets al vermist is. Immers 24-1=23, dus de maximale 21 dagen zijn sowieso al voorbij.

Opvallend dat het weer een fiets met elektronisch slot is, dat NS zelf nog steeds niet opvalt dat die nogal vaak ergens achter blijven...

De fiets is op 06.01 verhuurd. De 21 dagen zijn nog niet gepasseerd.

Badge +3

En wat zegt het systeem over fiets B12274 ?

Fiets 12274 is jaren geleden uit gebruik gehaald en weggegooid. Fiets b12274, de fiets waar we het nu over hebben, is op 6 januari verhuurd. De huurder heeft dus nog heel even om de fiets terug te brengen.

Bedankt! 

Reputatie 7
Badge

Als die fiets er al sinds oud en nieuw staat dan is die 350 euro al berekend en zou je verwachten dat de fiets al vermist is. Immers 24-1=23, dus de maximale 21 dagen zijn sowieso al voorbij.

Opvallend dat het weer een fiets met elektronisch slot is, dat NS zelf nog steeds niet opvalt dat die nogal vaak ergens achter blijven...

Je zegt het al: Als hij niet ingeleverd wordt, zal NS uiteindelijk 350 euro in rekening brengen. Maar de NS weet niet waar de fiets staat. Er zit namelijk geen GPS in het slot. 😉

De 21 dagen zijn nu wel overschreden. En de fiets staat er nog steeds. Wordt hij dan opgehaald?

Ik laat hem ophalen!

In Nijmegen, op de grens Laan van Oost Indië en Nymaweg staat al sinds 24 november 2022 een OV-fiets met nummer 46490. 

Reputatie 6
Badge +2

In Nijmegen, op de grens Laan van Oost Indië en Nymaweg staat al sinds 24 november 2022 een OV-fiets met nummer 46490. 

Die is inderdaad al een tijdje weg. Ik heb je melding direct doorgezet zodat de fiets opgehaald kan worden. Bedankt voor je melding!

Hoi! 

Willen jullie kijken of fiets met nummer 25451 vermist is? Er staat al een paar weken een fiets op het Menno Simonszplein in Haarlem voor de Albert Heijn. 

Reputatie 6

Hey Croc. Welkom bij de NS Community!

Ik heb meteen een melding doorgezet, deze fiets gaat opgehaald worden! 

Hoi! Er staat al maanden een NS fiets op de hoek van De Kruisstraat en de De Vriesstraat in Eindhoven. Nummer 20682 😊. 

Welkom op onze NS Community. Ik zie het! In juli was de melding ook al gedaan. Ik push hem nog even. Bedankt, Suntui!

Op de Sportlaan in Apeldoorn (52.1990654, 5.9218827) staat al wekenlang een ov fiets met frame nr 18557.

 

mvg

Ron

Reputatie 6
Badge +2

Hey Ron en welkom op onze NS Community! 
Bedankt voor jouw melding! Deze fiets was al een tijdje vermist, maar kan nu snel opgehaald worden.

Voor de Oude Kerkstraat 7, Utrecht staat al maanden een OV fiets

Framenummer B02280

OV67117

Reageer