OV fiets / klantenservice
Hoi allemaal,Sinds september maak ik regelmatig gebruik van de ov-fiets voor woon-werk verkeer en vaak ook prive (soms 2x op dezelfde dag). Het is tot nu toe altijd goed gegaan, behalve afgelopen dinsdag (24/04). Op station Voorburg, waar ik opeens een fiets had die weigerde te openen. Ik heb meermaals tevergeefs geprobeerd deze te openen (rood lampje, error geluid, slot dicht). Uiteindelijk heb ik het opgegeven en maar een andere fiets genomen.Tot mijn grote verbazing kreeg ik opeens vrijdag een mailtje dat ik een ov-fiets al 3 dagen in gebruik had en meer moest betalen. Volgens de NS app had ik geen OV fiets in gebruik, toch even voor de zekerheid NS klantenservice gebeld.Ik heb de situatie uitgelegd, waarna meneer bevestigde dat de fiets is ingeleverd. Er volgt een woordenwisseling wat ik alleen als uiterst frusterend kan omschrijven. Lang verhaal kort, ik had de enige persoon in heel Nederland aan de telefoon die denkt dat IT systemen 100% van de tijd accuraat en betrouwbaar zijn.