104€

  • 4 August 2021
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Ik ben Abdul Hafeez, ik heb geen oplossing voor mijn probleem gevonden, je hebt niet met me samengewerkt.  Mijn NS-account is door u gewijzigd, maar de factuur is niet gewijzigd en ik heb geen medewerking van u gevonden om mijn probleem op te lossen. Neem rechtstreeks contact met mij op via de e-mail zodat ik mijn probleem kan oplossen. Dit is mijn e-mailadres .                       e-mailadres verwijderd door moderator


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Het is hier niet een postadres van NS. U zult voor uw probleem contact op moeten nemen met Klantenservice, wij kunnen dit niet voor u oplossen. NS zal geen contact met u zoeken naar aanleiding van het gestelde in uw mail, nog los van de imperatieve toonzetting.

U kunt uw tekst niet meer aanpassen, uw emailadres zal worden verwijderd. Het is hier een openbaar forum en er kan oneigenlijk gebruik van worden gemaakr.

Reageer