Admin Sivan neemt afscheid.

• 25 maart 2019
  • 17 reacties
  • 911 Bekeken

Lieve leden van de community. Na 4 jaar beheerder te zijn geweest, neem ik per 16 april afscheid van jullie.

In 2015 ben ik begonnen als Community Manager van dit mooie forum. Samen met de moderators en met jullie zijn er mooie stappen gezet, en inmiddels hebben we meer dan 50.000 leden. Een enkeling van jullie heb ik persoonlijk ontmoet, anderen ken ik inmiddels 'online' erg goed. Zo bouw je al gauw een band met elkaar op. Ik ga aan de slag bij een andere organisatie en neem daarom afscheid van het kanaal, en daarmee ook van jullie.

Heb je nog een mooie tip voor dit forum? Ik hoor het heel graag. Dan kan ik dat meegeven aan de moderators.

Dank iedereen, voor jullie bijdragen en aanwezigheid.

17 reacties

Badge +3
Dank voor je bijdragen en veel succes en plezier in de toekomst!
Badge
Bedankt, jammer dat je weggaat maar succes met je nieuwe uitdaging !!
Badge +3
Heel veel succes in je nieuwe functie.

Ik heb nog wel een tip voor dit forum. Moderators mogen geen 'likes' uitdelen.
Ik heb nog wel een tip voor dit forum. Moderators mogen geen 'likes' uitdelen.
Die tip heb ik n.a.v. het andere topic meteen opgepakt 😉.
Badge +3
Mijn tip gaat nog wat verder. Niet alleen geen likes uitdelen aan collega's maar helemaal geen likes meer door moderators. 😀
Reputatie 7
Badge
Ooh nee. Niet mijn favoriete moderator. 😓 😭 Jammer.
Heel veel succes met je nieuwe uitdaging en bedankt voor de bijdrages op dit forum.
Reputatie 5
Badge
Bedankt en succes!
Badge +3
Bedankt voor alles en veel succes met de nieuwe uitdaging.
Reputatie 7
Badge
Jammer om je te zien vertrekken Sivan. Heel veel succes met de volgende uitdaging en enorm bedankt voor alle inzet hier op het forum (oh nee, Community)! 😁
Reputatie 5
Veel geluk met je verdere carrière, @Sivan NS.
Hey Sivan. Dank voor de goede zorgen de afgelopen jaren, veel succes op je nieuwe plek. De wereld is klein, misschien tot ziens 🙂
Reputatie 7
Badge
Vandaag zal de laatste dag zijn dat Sivan actief is op het forum. 😭
Ik vraag mij dan wel af wie de volgende beheerder van dit forum zal worden dan?
Reputatie 7
Badge +4
Beste Sivan,

Jammer dat je weggaat, al begrijp ik dat je deze stap neemt. Toen je hier begon, was het een rommeltje, zeker onder de forumleden. Met wijsheid en beleid heb je dingen veranderd en verbeterd. Doorgaans tactisch en vriendelijk, mede dankzij je goede taalbeheersing. Soms ook stevig en toen je duidelijk begon in te grijpen en mensen de wacht aanzegde, had dat goede gevolgen. Je spaarde niemand, ook de mensen die hier zeer actief zijn niet, als ze overboord vlogen.

Er kwam een structuur waarbij de moderatoren hun topics moesten bewaken en met een antwoord komen. De sfeer is hier ongelooflijk verbeterd in vergelijking met een paar jaar geleden, toen alles door negatievelingen gedomineerd leek te worden.

Ik zal je missen. Je kiest voor het geluk, en dat is altijd de beste keuze.

Ik wens en gun je alles wat goed is, en gelukkig maakt.

Tom.
Reputatie 7
Badge +3
Ik wens je alle goeds in je verdere loopbaan Sivan.
Reputatie 7
Sivan, bedankt voor de prettige samenwerking en voor je geweldige aanwezigheid op het forum. Heel veel geluk toegewenst bij je nieuwe baan!
Reputatie 6
Badge +1
Jammer dat je weg gaat Sivan! Bedankt voor alles wat je voor de community hebt betekend. Ik sluit me helemaal aan bij Thom, de community is er de afgelopen jaren op vooruit gegaan!
Veel succes bij je nieuwe carrièrestap. En wie weet tot ziens!

Reageer