afmelden voor community ns | NS Community
beantwoord

afmelden voor community ns

  • 7 October 2020
  • 7 reacties
  • 600 Bekeken

Ik wil me graag afmelden voor community ns, wie kan dit voor mij regelen?

icon

Beste antwoord door Rueben NS 7 October 2020, 17:55

Bekijk origineel

7 reacties

Dag Ruud O, daar kan ik je bij helpen! Ik zal je even een privébericht sturen.

Kan mijn account weer worden verwijderd? Ik heb antwoord op mijn vraag een geen zin in verdere mailbox vervuiling.

Reputatie 7
Badge +4

Zeker kan dat. Een moderator zal dit op een gegeven moment lezen, die kan het verwijderen. Wij kunnen dat niet.

Badge +3

Bij je instellingen (klik op je profielfoto oftewel de eerste letter van je naam) kan je ook aangeven welke mails je precies wilt ontvangen, mocht je later nog eens een vraag hebben.

GDM WIL GEEN MAILS MEER ONTVANGEN VAN JULLIE MYN GEBOORTE DATUM IS **. TERNAME VAN **

Reputatie 7
Badge

Dan moet u even in uw account onder instellingen kijken. Hier is de mogelijkheid om dergelijke meldingen uit te schakelen.

Badge +3

Dan moet u even in uw account onder instellingen kijken. Hier is de mogelijkheid om dergelijke meldingen uit te schakelen.

Denk niet dat het daarover gaat, want @BENHURY1972 is vandaag lid geworden en bovenstaande is het eerste en enige dat hij gepost heeft. Die zal dus nog niet veel Community mails ontvangen hebben (nu wel een stuk of wat, wegens onze reacties en mijn mention). :joy:

Reageer