Welke informatie kan ik opvragen als het de NS community betreft, voorheen NS forum?
(Ben wel benieuwd wat er allemaal opgeslagen en bewaard is. Waarschijnlijk is er via deze site ook bij derden nog het ÊÊn en ander opgeslagen.)
Bij voorbaat dank!
Beste antwoord door Sivan NS
Wanneer je op de community een account hebt via Facebook, is er geen sprake van integratie van data. Wij ontvangen dus geen gegevens van Facebook of jouw account daar, en andersom.
Verder kan ik melden dat de Community op de agenda staat voor ons AVG team. Voor alle AVG vragen verwijs ik je naar ons privacy statement op ns.nl, waar je zoals gezegd via het mailadres je vragen kunt stellen/gegevens kunt opvragen. We zullen zorgen dat de Community ook op die pagina een plekje krijgt.
Bekijk origineel
Verder kan ik melden dat de Community op de agenda staat voor ons AVG team. Voor alle AVG vragen verwijs ik je naar ons privacy statement op ns.nl, waar je zoals gezegd via het mailadres je vragen kunt stellen/gegevens kunt opvragen. We zullen zorgen dat de Community ook op die pagina een plekje krijgt.