Berichten verwijdert

Ik merk dat de meeste van mijn confronterende berichten verwijdert zijn. Dat is wel toevallig omdat de meeste antwoorden geen antwoorden zijn, maar bevestiging van de situatie of geen moeite doen voor een oplossing.
Wat is een forum als er niks gebeurt en wat is een vraag als het antwoordt niks helpt.
Net op Amersfoort een paar vertragingen en daar stonden toeristen. Die wilden naar Leeuwarden en komen in de trein naar Vathorst terecht. Ze hadden info gevraagd, maar niemand had tijd om te helpen. Ik kom ze in Schothorst tegen en ze zeggen. Deze gaat toch naar Leeuwarden? Nee Amsterdam zei ik.
Geef eens goede info. Net als in dit forum

11 reacties

Niekje69, je stelt dat er berichten van jou zijn verwijderd maar er zijn toch met bovenstaand 15 berichten van jou op deze community. En over het algemeen worden berichten toch niet verwijderd hier tenzij je wel heel erg tegen de regels hebt gehandeld en dan zie ik nog vaak dat het bericht zelf bestaat maar dat de tekst vervangen is door een opmerking van de moderator of op sommige vlakken is aangepast door een moderator.

Je maakt hier dan toch een flinke beschuldiging naar moderators welke je dan in mijn ogen toch moet onderbouwen met voorbeelden.

Deze community is toch naar mijn idee een community waar genoeg activiteiten zijn, zeker als ik de activiteiten hier vergelijk met andere community's of forums waar ik actief ben. Dat een antwoord niet in jouw straatje is of dat het geen oplossing bied dat kan natuurlijk altijd. Het is niet mogelijk om aan alle wensen van mensen te voldoen bij een grote organisatie als de NS welke enorm veel reizigers per dag vervoert.

Dan kom je vervolgens met een beschuldiging dat blijkbaar de NS de toeristen welke jij aantrof verkeerd hebben voorgelicht betreffende hun reis. Kun je hierin dan specifieker zijn wie deze toeristen de weg heeft gewezen en weet je zeker dat de toeristen dit advies welke ze volgens jou hebben gekregen goed opgevolgd hebben? En heb jij er bij gestaan toen ze het advies kregen en heb je toen al geconstateerd dat het advies onjuist was?

Wees eens specifieker want dit is een open verhaal waar niemand iets mee kan.
Er zijn wel berichten verwijderd, aantal reacties 34, aantal berichten 15 zoiets.

Meestal zie je bij verwijderde berichten inderdaad verwijderd door moderator staan, dus het is wel opvallend.

Het kan ook zijn dat reacties in oude topics gearchiveerd zijn ?

Dat NS personeel niet altijd de goede informatie geeft klopt, maar dat zal in de meeste gevallen komen door verwarring/vergissing (bij een verstoring bv), de meeste personeelsleden geven in mijn ervaring wel goede informatie.
Reputatie 7
Badge
Ik snap niks van dit topic.🤔 Je bent erg onduidelijk Niekje69.
Er zijn wel berichten verwijderd, aantal reacties 34, aantal berichten 15 zoiets.

Storing in de community blijkbaar want ik zie nu wel weer 34 reacties, vreemd.
Hoi Niekje69,

Fijn dat je deze toeristen hebt willen helpen :)
Bedoel je dat er berichten zijn verwijderd zonder dat er door een moderator is aangegeven waarom (in het topic of via een privébericht)? En kun je voorbeelden in dit topic plaatsen? Dan kan ik je op een concrete manier helpen hiermee. Misschien zijn er reacties onterecht als spam gezien door het systeem.
@TS,
Een screenshot in dit topic voldoet! 🤣
Kan dat wel van een reactie die er niet meer is ??
De trein naar vathorst was 5 minuten vertraagd en dat betekend dezelfde tijd weer vertrekt als de trein naar Groningen/Leeuwarden. 13.05. Vathorst ging eerst er daar waren deze Spaanse en Indische toeristen ingestuurd. Ze spraken Leeuwarden goed uit, dus daar lag het niet aan.
In Vathorst weer verkeerd geinformeerd en terug gestuurd. Terwijl je dan beter de sprinter naar Zwolle kan nemen die iets later gaat. Ik luister naar waar ze heen moeten en had thuis al gezien dat Vathorst was vertraagd, want tegenwoordig moet je iedere 5 minuten kijken of een trein rijdt.
Waarom zouden ze in een andere trein stappen als iemand van de NS in zo'n gele jas ze dat verteld. Ze zijn met mij naar Amersfoort gereist vanaf Schothorst en ik heb ze het goede spoor gewezen. Spoor 2. Leeuwarden is nu hoofdstad van Europa. Als je daar pas om 17.00 aankomt mis je al 1 dag. Ik werk zelf iedere dag met toeristen en die hebben gewoon meer aandacht nodig. Beter kan ik het niet uitleggen
Om de feedback door te zetten naar het juiste personeel heb ik een duidelijke beschrijving van het personeel, locatie en tijdstip nodig, een algemene klacht zoals dit is helaas heel moeilijk op te pakken zonder dat er goed wordt aangegeven wat er nou precies gebeurd is.

Als je me deze informatie wil doorgeven, ga ik ervoor zorgen dat je bericht op de juiste plek terecht komt.

Het probleem van de verdwenen berichten lijkt opgelost als ik het goed begrijp. Zo niet, dan horen we het natuurlijk graag.
Het is al gebeurt. Wat ik alleen jammer vind is dat iedereen die iets niet of niet zeker weet, dat gewoon moet laten doen door mensen die het wel weten. Of zeg dat je het niet weet. Verkeerde informatie kan een passagier uren extra kosten.
Ik werk in Amsterdam, maar weet niet veel in Amsterdam en stuur dus mensen naar ander personeel die het wel weten als mij de weg wordt gevraagd. Teveel conducteuren en NS personeel gokken. Neem die maar. Dat is de reden dat ik al niks meer vraag. Waarom hebben ze zo'n apparaatje? Of als een trein niet verder rijdt. Waarom? Wij gaan niet verder. Waarom? En nu?
Wij beschikken over dezelfde info als de reiziger als hoofdconducteur. Als wij toevallig gebeld zijn en ingelicht, kunnen we meer vertellen, maar dat lukt niet met het aantal collega's. Ikzelf ben voorstander om ons als personeel mee te nemen in de informatiestroom. Vandaar dat wij vaak moeten aangeven dat wij een bepaalde reden niet weten. Ik vertel wat ik wel weet en ik probeer mijn info te halen bij collega's die wel sneller bepaalde info krijgen.

Reageer